Przetargi.pl
Wynajem urządzenia do nieinwazyjnej diagnostyki stłuszczenia i zwłóknienia wątroby

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
    ul. Jana Kilińskiego 1
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
    REGON: 28860400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem urządzenia do nieinwazyjnej diagnostyki stłuszczenia i zwłóknienia wątroby
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wynajmie urządzenia do nieinwazyjnej diagnostyki stłuszczenia i zwłóknienia wątroby spełniającego następujące wymagania: a) urządzenie ma być nie starsze niż 2 lata (rok produkcji nie wcześniej niż 2017), w pełni sprawne, b) nieinwazyjne wykonywanie pomiarów, c) ilościowe wyrażenie wyników pomiaru, d) ocena sztywności przy pomocy nieinwazyjnej technologii VCTETM (Vibration-Controlled Transient Elastography) w zakresie od 2 kPa do 75 kPa z dokładnością ± 0,5 kPa, e) ocena stłuszczenia wątroby przy pomocy nieinwazyjnej technologii CAPTM (technologia pomiaru zjawiska tłumienia ultradźwięków przez tkankę wątroby), f) odpowiadającemu za zmniejszenie amplitudy fal ultradźwięków przenikających wątrobę) w zakresie od 100 dB/m do 400 dB/m z dokładnością ± 5 dB/m, g) oprogramowanie urządzenia powinno zapewniać zapisanie wyników badania oraz export danych w formacie Excel, h) dołączone głowice powinny zapewniać pomiar: - dla odległości skóra - torebka wątroby poniżej 2,5 cm - na głębokości 25-65 mm - dla odległości skóra - torebka wątroby pomiędzy 2,5 i 3,5 cm - na głębokości 35-75 mm, i) aparat wyposażony w minimum dwie głowice pomiarowe, stosowane w zależności od wieku pacjenta i grubości tkanki pacjent, j) waga aparatu do 45 kg, k) minimum 2 porty USB, l) minimum 2 porty do podłączenia głowic pomiarowych, m) port wyjścia DVI-I lub HDMI, n) port Ethernet, o) ekran dotykowy, obraz kolorowy, przekątna minimum 19", p) możliwość podłączenia zewnętrznego wyzwalacza pomiaru, r) pomiar zwłóknienia wykonywany w techonolgii typu Vibration-Controlled Transient Elastography, wynik ilościowy wyrażony w jednostkach kPa, s) pomiar stłuszczenia wykonywany w technologii typu Controlled Attenuation Parameter, wynik ilościowy wyrażony w jednostkach dB/m, t) pomiar zwłóknienia i stłuszczenia wykonywany jednocześnie w trakcie jednego pomiaru, u) wyrażona ilościowa kalibracja wyników w jednostkach chorobowych. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 5).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – wg Załącznika nr 3 do SIWZ; 2) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ) – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. II. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: - materiały informacyjne dotyczące oferowanego urządzenia. Zamawiający wymaga załączenia materiałów informacyjnych w języku polskim. W przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument – (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia). III. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. I pkt 1). IV. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. I pkt 1). V. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 2 3. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 3 4. Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 4 5. Opcjonalnie: oświadczenie o ofercie równoważnej – jeżeli dotyczy Załącznik nr 6 6. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ III. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO - materiały informacyjne dotyczące oferowanego urządzenia 1. Ocena spełnienia warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia odbywa się dwuetapowo. 1) ETAP SKŁADANIA OFERT: W celu wstępnego wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – wg Załącznika nr 2 do SIWZ; W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (art. 24 ust. 11 ustawy). Stosując art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) ETAP PO DOKONANIU ANALIZY WSTĘPNEJ OCENY OFERT: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: – materiały informacyjne dotyczące oferowanego urządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach