Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ogłasza przetarg
- Adres: 08500 Ryki, ul. Karola Wojtyły
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 865 71 10 , fax. 081 865 71 11
- Data zamieszczenia: 2019-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
ul. Karola Wojtyły 29
08500 Ryki, woj. lubelskie
tel. 081 865 71 10, fax. 081 865 71 11
REGON: 52596100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://umryki.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem środków transportu wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Wynajem środków transportu wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej 2.1. Wynajem środków transportu wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje: 1) Ciągnik rolniczy z przyczepą o ładowności do 10 ton – Część 1 zamówienia. 2) Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 8-10 ton (2 szt.) – Część 2 zamówienia. 3) Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 10-20 ton (2 szt.) – Część 3 zamówienia. 4) Samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 20-30 ton – Część 4 zamówienia, do prac podczas remontu dróg gminnych oraz bieżących prac na terenie Gminy Ryki w 2019r. 2.2. Oferowany sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i być sprawny technicznie. Do rozliczenia czasu pracy, liczona będzie rzeczywista ilość godzin pracy sprzętu, w miejscach wskazanych przez zamawiającego (bez dojazdu do miejsca pracy i z powrotem). Zamawiający zleci telefonicznie (i potwierdzi faksem lub mailem), przez upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Rykach, usługę na dwa dni przed terminem jej wykonania. Wykonawca ma obowiązek rozpoczęcia oraz zakończenia prac w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz potwierdzić niezwłocznie wykonanie tych prac. Jeżeli w trakcie wykonywanych prac, pracownik Urzędu stwierdzi niedostateczną jakość prowadzonych robót, to zlecone roboty mogą być przerwane, a ilość godzin przepracowanych na zakwestionowanym odcinku drogi nie będzie ujęta do zapłaty. Wykonawca ma obowiązek przestrzegać w czasie wykonywania prac obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa ruchu i bhp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdy sprzęt oddzielnie. Wykonawca może złożyć oferty na jedną, kilka lub na wszystkie części. 3 Szacunkowa ilość godzin: 1) Ciągnik rolniczy z przyczepą o ładowności do 10 ton – szacowana liczba godzin - 150h 2) Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 8-10 ton – szacowana liczba godzin - 400h 3) Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 10-20 ton – szacowana liczba godzin - 300h 4) Samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 20-30 ton – szacowana liczba godzin – 40h. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia wskazanego powyżej. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiększenia liczby godzin wskazanych powyżej - do maksymalnie 40%. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa świadczenia pracy maszyn drogowych wraz z operatorem.
Dodano: 2020-03-06 - Wynajem środków transportu wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje.
Dodano: 2020-02-19 - Usługa świadczenia pracy maszyn drogowych wraz z operatorem.
Dodano: 2019-02-20 - Usługa świadczenia pracy ciągnika z przyczepą samowyładowczą o ład. min. 3,5t, max. do 5t wraz z operatorem
Dodano: 2018-03-27 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską, w celu realizacji prac przez Gminę Chodel w 2018 roku.
Dodano: 2018-02-27 - Wynajem środków transportu wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje.
Dodano: 2018-02-20 - Usługa świadczenia pracy maszyn drogowych wraz z operatorem.
Dodano: 2018-02-06 - Usługa świadczenia pracy maszyn drogowych wraz z operatorem
Dodano: 2017-02-09 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską, w celu realizacji prac przez Gminę Chodel w 2017 roku.
Dodano: 2017-01-26 - Usługa świadczenia pracy wraz z operatorem przy wycince drzew i innych zabiegach konserwacyjnych drzewostanu w obrębie pasa drogowego i na innych terenach Gminy Łęczna.
Dodano: 2016-11-10