Przetargi.pl
„Wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje”

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Karola Wojtyły
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 865 71 10, , fax. 081 865 71 11
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
    ul. Karola Wojtyły 29
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 865 71 10, , fax. 081 865 71 11
    REGON: 52596100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umryki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej: 1) Część 1 zamówienia: Koparko-ładowarka z osprzętem: a) łyżka koparki o szerokości 30-40 cm, b) łyżka koparki o szerokości 50-70 cm, c) łyżka koparki o szerokości 130-160 cm; 2) Część 2 zamówienia: Koparka obrotowa z osprzętem: a) łyżka koparki o szerokości 30-40 cm, b) łyżka koparki o szerokości 50-70 cm, c) łyżka koparki o szerokości 130-160 cm; 3) Część 3 zamówienia: Kruszarka do kruszenia gruzu, do prac podczas remontu dróg gminnych oraz bieżących prac na terenie Gminy Ryki w 2020 r. 3. Oferowany sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i być sprawny technicznie. Do rozliczenia czasu pracy, liczona będzie rzeczywista ilość godzin pracy sprzętu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (bez dojazdu do miejsca pracy i z powrotem). W przypadku kruszarki do rozliczenia przyjmie się rzeczywistą ilość ton kruszonego materiału. Zamawiający zleci telefonicznie (i potwierdzi faksem lub mailem) lub emailem/faxem, przez upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Rykach, usługę na dwa dni przed terminem jej wykonania. Wykonawca ma obowiązek rozpoczęcia oraz zakończenia prac w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz potwierdzić niezwłocznie wykonanie tych prac. Jeżeli w trakcie wykonywanych prac, pracownik Urzędu stwierdzi niedostateczną jakość prowadzonych robót, to zlecone roboty mogą być przerwane, a ilość godzin przepracowanych na zakwestionowanym odcinku drogi nie będzie ujęta do zapłaty. Wykonawca ma obowiązek przestrzegać w czasie wykonywania prac obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa ruchu i bhp. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości godzin w zależności od potrzeb. 4. Osoby skierowane przez Wykonawcę do obsługi oferowanego sprzętu muszą posiadać minimalne wymagane uprawnienia do pracy na danej maszynie, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki ws. bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 583), a jeżeli obsługa danej maszyny nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, osoba taka musi posiadać przeszkolenie w zakresie jej obsługi. 5. Szacunkowa ilość godzin/ton: 1) Koparko–ładowarka – szacowana liczba godzin - 600h 2) Koparka obrotowa – szacowana liczba godzin - 300h 3) Kruszarka – szacowana liczba ton – 7000t 6. Wartości wskazane w 2.5. SIWZ mają jedynie charakter orientacyjny, służący do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia i porównania ofert. Nie stanowią one zobowiązania dla Zamawiającego do zlecenia prac w pełnym zakresie. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości przepracowanych godzin lub ton skruszonego materiału. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia wskazanego powyżej. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiększenia liczby godzin lub ton wskazanych powyżej - do maksymalnie 30 %. 8. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia (w tym szczególności ubezpieczenie, zapewnienie sprzętu zastępczego na czas awarii, paliwo, wynagrodzenie operatora) oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. 9. Roboty oraz konserwacja maszyn odbywać się będą zgodnie z postanowieniami umowy oraz jej załączników. 10. W przypadku awarii oferowanego sprzętu, Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia pełnej sprawności urządzenia w ciągu 24h lub do zapewnienia w tym czasie sprzętu zastępczego, licząc od chwili wstrzymania robót z powodu tej awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach