Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Fryderyka Chopina 5
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3836098 , fax. 068 3836098
- Data zamieszczenia: 2010-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Fryderyka Chopina 5 5
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 068 3836098, fax. 068 3836098
REGON: 97119764000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow.krosno-odrz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sprzętu w roku 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wynajmie sprzętu budowlanego wraz z obsługą (operatorem) w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Krośnieńskiego. Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części: 1.1. Cześć nr 1 Część nr 1 obejmuje wynajem równiarki wraz z obsługą operatorską, świadczącej usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Gubin, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie i Gubin: a) Równiarka - 1 szt. - przewidywana ilość godzin - 250 h; 1.2. Cześć nr 2 Część nr 2 obejmuje wynajem walca ogumionego wraz z obsługą operatorską, świadczącego usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Gubin, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie i Gubin: a) Walec ogumiony - 1 szt. - przewidywana ilość godzin - 250 h. 2. Ww. ilości godzin została określona szacunkowo. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu zamówienia nie będzie stanowić podstaw do roszczeń Wykonawcy z tego powodu. 3. Rodzaje prac planowanych do wykonania przez ww. sprzęt i środki transportowe: 3.1. Równiarka: - równanie poboczy i nawierzchni dróg gruntowych. 3.2. Walec ogumiony: - zagęszczanie poboczy i nawierzchni dróg gruntowych. 4. Od dnia podpisania umowy sprzęt podany w ofercie winien być przygotowany do dyspozycji Zamawiającego. Zakres i czas pracy sprzętu w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni łączność ze sprzętem poprzez telefon komórkowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest podstawić na wezwanie pisemne, telefoniczne lub ustne oferowany sprzęt na wskazany dzień, godzinę i wyznaczone miejsce. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zapotrzebowaniu na przedmiotowy sprzęt z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 7. Za czas świadczenia usługi uznaje się okres od zgłoszenia się sprawnej jednostki sprzętowej w wyznaczonym miejscu do chwili zwolnienia go przez dysponenta. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się czasu dojazdu do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca rozpoczęcia pracy. Czas świadczenia usług (dotyczy części nr 1 i 2) potwierdza pracownik Działu Drogowo - Mostowego codziennie na kartach drogowych lub drukach potwierdzeń wykonania pracy. 8. Ww. sprzęt i środki transportowe powinny być oznakowane i oświetlone zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-zdpkrosnoodrz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2016
Dodano: 2016-07-27 - Wynajem sprzętu i środków transportowych w roku 2016
Dodano: 2016-01-22 - usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2015
Dodano: 2015-04-30 - Wynajem sprzętu i środków transportowych w roku 2015
Dodano: 2015-02-27 - Wynajem sprzętu i środków transportowych w roku 2014
Dodano: 2014-02-28 - USŁUGI WYNAJMU SPRZĘTU BUDOWLANEGO NA POTRZEBY BUDOWY DRÓG LEŚNYCH W ROKU 2014
Dodano: 2014-02-17 - USŁUGI SPRZĘTOWE ŚWIADCZONE NA POTRZEBY BUDOWY DRÓG LEŚNYCH
Dodano: 2013-04-25 - USŁUGI SPRZĘTOWE ŚWIADCZONE NA POTRZEBY BUDOWY DRÓG LEŚNYCH
Dodano: 2013-03-08 - Wynajem sprzętu i środków transportowych w roku 2013
Dodano: 2013-03-01 - Usługi sprzętowe świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych
Dodano: 2012-02-20