Przetargi.pl
Wynajem sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego w 2010 roku

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7226531 , fax. 062 7226531
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Transportowa 1 1
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7226531, fax. 062 7226531
    REGON: 25086482400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Piaskarki P1 , P 1J , P2, P3, P4 , P5 na samochodach wraz z pługami średnimi lub lekkimi - 10 szt, 2. Pługi samochodowe lekkie lub średnie na samochodach- 10 szt. 3. Równiarki drogowe dwulemieszowe- 4 szt.4. Pługi ciągnikowe na ciągnikach- 10 szt 5. Pługi odśnieżne średnie na ciągnikach o mocy silnika powyżej 120 KM- 4 szt. 6. Spycharki gąsienicowe typu DT lub równoważne - 5 szt ,7.Ładowarki przedsiębierne i podsiębierne do przemieszczania zasp śnieżnych typu Clas , Cat, JCB, Manitou, lub równoważne- 8 szt , 8. Ładowarki do załadunku mieszanki, przemieszczania zasp i śniegu odwożonego z ulic miejskich o poj. łyżki min. 2 m3 typu Clas, Cat, JCB lub równoważne- 2 szt. 9. rolnicze rozsypywacze mat. sypkich na samochodach lub ciągnione - 10 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów,oświadczeń i wykazów określonych w SIWZ.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie analizy dokumentów przy zastosowaniu kryterium spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej o wpisaniu przedsiębiorcy do tej ewidencji- potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz dokumenty określające uprawnienia przedstawicieli Oferenta do reprezentowania firmy, jeśli nie wynikają one z wyżej wymienionych odpisów i zaświadczeń. Dokumenty te muszą być wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowy regulujacej współpracę podmiotów występujących wspólnie np. umowa spółki cywilnej, c) oświadczenie ,że oferent: posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem , a także potencjałem ekonomiznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia, d) oświadczenie ,że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, e)oświadczenie ,że oferent w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał wszystkie zamówienia,a także ,że wykonał je z należytą starannością,f) oświadczenie, że w odniesieniu do oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego lub nie ogłoszono jego upadłości, g) oświadczenie, że na oferenta -przedsiębiorcę w ciągu ostatnich trzech lat nie została nałożona kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcję publiczną, h) wykonawca przedłoży oświadczenie, że przedmiot zamówienia wykona siłami własnymi bez udziału podwykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach