Przetargi.pl
Wynajem sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2018/2019

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63700 Krotoszyn, ul. Transportowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 226 531 , fax. 627 226 531
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Transportowa 1
    63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 627 226 531, fax. 627 226 531
    REGON: 25086482400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest podpisanie umowy(udzielenie zamówienia) z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, i który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi określone w Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: 90.63.00.00-2 –usługi usuwania oblodzeń 60.18.10.00-0 –wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 77.11.10.00-1- wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem 43.25.00.00-0- ładowarki czołowe 34.14.44.40-4 - piaskarki polegające na realizacji zadania pod nazwą: ”Wynajem sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2018/2019. Wynajęty sprzęt do zimowego utrzymania dróg będzie przeznaczony do zwalczania śliskości zimowej polegającej na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa tj. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z dnia 24 listopada 2005 roku nr 230, poz. 1960) oraz usłudze sprzętowej polegającej na załadunku mieszanki piasku z solą przy pomocy ładowarki na sprzęt posypujący (piaskarki, rolnicze rozsypywacze –RCW) .Przedmiot zamówienia obejmuje zwalczanie śliskości na następującym obszarze: -ulice i drogi powiatowe na terenie gminy Krotoszyn, -ulice i drogi powiatowe na terenie gminy Koźmin Wlkp, -ulice i drogi powiatowe na terenie gminy Zduny, -ulice i drogi powiatowe na terenie gminy Kobylin, -drogi powiatowe na terenie gminy Rozdrażew, -drogi i ulice powiatowe na terenie gminy Sulmierzyce.Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje: CZĘŚĆ NR 1 a) wynajem samochodu ciężarowego o ładowności minimum 8 ton wraz z kierowcą jako nośnika pod piaskarko –solarkę P1J – w ilości 1 szt (piaskarka własność zamawiającego) b) wynajem samochodu ciężarowego o ładowności minimum 8 ton wraz z kierowcą jako nośnika pod piaskarkę P1 – w ilości 1 szt (piaskarka własność zamawiającego) CZĘŚĆ NR 2 a) wynajem piaskarko solarki P1 J o pojemności zasobnika rozsypywarki min. 7,4 t lub piaskarki P1 o pojemności zasobnika rozsypywarki min. 5,1 t na samochodach ciężarowych wraz z kierowcą – w ilości 2 szt CZĘŚĆ NR 3 a) wynajem rolniczych rozsypywaczy- RCW o ładowności 3 t wraz z ciągnikiem z kierowcą – w ilości 4 szt CZĘŚĆ NR 4 a) wynajem ładowarki z wysięgnikiem teleskopowym do załadunku mieszanki piasku z solą na piaskarki i RCW o pojemności łyżki minimum 2,0 m3 wraz z obsługą w ilości 1 szt.UWAGA Zasady zimowego utrzymania na drogach zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie przedstawia dodatek nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający może ograniczyć przedmiot zamówienia zawężając usługę typując odcinki dróg, które należałoby utrzymać i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia i odszkodowania. O powyższym fakcie Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie. W szczególnych sytuacjach związanych z istniejącymi warunkami atmosferycznymi (brak zjawisk atmosferycznych) , Zamawiający może wstrzymać prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg informując o tym fakcie telefonicznie Wykonawcę. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji zimowego utrzymania dróg nie przysługuje wynagrodzenie. Wznowienie akcji następuje na telefoniczny wniosek Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest wstanie prowadzić prac zgodnie ze standardem, powinien zawiadomić Zamawiającego na piśmie. W tym przypadku Zamawiający nie potrąca wykonawcy wysokości wynagrodzenia określonego w umowie. Zgoda Zamawiającego na w/w odstępstwo jest przekazana w formie pisemnej Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2018/2019 tj. od dnia podpisania umowy do 15.04.2019 r. Z tytułu gotowości do prowadzenia akcji zimowej Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg Akcję zimowego utrzymania dróg będzie prowadził ze strony Powiatowego Zarządu Dróg dyżurny zimowego utrzymania dróg z siedziby przy ulicy Transportowej 1 w Krotoszynie .Dyżury prowadzone będą całodobowo w zależności od warunków atmosferycznych. W razie potrzeby dyżurny będzie telefonicznie powiadamiał wykonawcę o potrzebie uruchomienia sprzętu zimowego utrzymania dróg. Każdorazowe uruchomienie sprzętu będzie odnotowane w dzienniku zimowego utrzymania dróg przez dyżurnego. Wykonawca zobowiązany jest podstawić na wezwanie telefoniczne dyżurnego zimowego utrzymania dróg, potwierdzone następnie w formie pisemnej w „książce pracy sprzętu-sprzęt wraz z jego obsługą na wskazaną godzinę, lecz nie później niż w ciągu 1 godziny od wezwania. Za czas świadczenia usług uznany zostanie okres zgłoszenia się sprawnej jednostki sprzętowej do bazy PZD pod załadunek mieszanki. Czas pracy sprzętu potwierdza dyżurny zimowego utrzymania dróg na druku ”potwierdzenie wykonania usługi” Wykonawca zobowiązuje się do podania w formularzu oferty nr telefonu, osoby odpowiedzialnej do realizacji zadań określonych umową. Wykonawca przekazuje za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy/sprzęt dyżurnemu zimowego utrzymania dróg informacji o aktualnym stanie przejezdności oraz zapewnia obsadę całodobową na pracującym sprzęcie. Sprzęt W niniejszej SIWZ podane zostały minimalne ilości jednostek sprzętowych jednak w interesie Wykonawcy pozostaje zapewnienie takiej ilości sprzętu, który pozwoli mu wykonać usługę w określonym standardzie (np. w przypadku awarii jednostki). Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej podmiany lub naprawy sprzętu. Zamawiający musi mieć dostępny w maksymalnym zakresie zestaw sprzętu niezbędny do zimowego utrzymania dróg. Pojazd wykonujący na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinien zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z dnia 20 czerwca 2005 roku Nr 108 ,póź. 908 ze zmianami), tj. pojazd musi być wyposażony i wysyłać żółty sygnał błyskowy odpowiadający warunkom określonym w § 38 i § 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku (Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 roku Nr 32,poz. 262 ze zm.). Natomiast części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 9 wyżej wymienionego rozporządzenia. Zamawiający do zwalczania śliskości udostępni : a) piaskarko-solarkę P1J o ładowności zasobnika rozsypywarki 7,4 t .Piaskarko solarka posiada wymiary: długość -5950 mm ; szerokość -2000 mm; wysokość od podstawy- 1810 mm ; odległość głowicy od podstawy - 725 mm ; b) piaskarkę P1 o ładowności zasobnika rozsypywarki 5,1 t. Piaskarka P1 posiada wymiary długość - 5450 mm; szerokość - 2000 mm; wysokość od podstawy- 1810 mm; odległość głowicy od podstawy - 725 mm Przekazanie sprzętu Wykonawcy oraz jego zwrot nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym. Wykonawca na swój koszt zamontuje piaskarki na nośniki. Wykonawca dba o powierzony sprzęt, a po zakończeniu prac przy zimowym utrzymaniu piaskarki oczyści, umyje i zdemontuje na bazie PZD. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie następujący sprzęt: a) samochód ciężarowy o ładowności minimum 8 ton jako nośnik pod piaskarko-solarkę typu P1J w ilości 1 szt. b) samochód ciężarowy o ładowności minimum 8 t jako nośnik pod piaskarkę typu P1 w ilości 1 szt. c) piaskarko-solarkę P1J o pojemności zasobnika rozsypywarki min. 7,4 t lub piaskarkę P1 o pojemności zasobnika rozsypywarki min. 5,1 t w ilości 2 szt. d) rolnicze rozsypywacze RCW w ilości 4 szt. e) ładowarkę z wysięgnikiem teleskopowym do załadunku mieszanki piasku z solą na piaskarki i RCW o pojemności łyżki minimum 2,0 m³ w ilości 1 szt. Praca ładowarki do załadunku mieszanki będzie obejmowała pracę czynną i pracę bierną 1. praca czynna polegać będzie na załadunku mieszanki na piaskarki oraz RCW 2) praca bierna (dyżur) obejmuje dyżur jednostki pomiędzy kolejnymi załadowaniami piaskarek oraz RCW mieszanki piasku z solą. Dyżur ten odbywać się będzie w siedzibie PZD Krotoszyn .Przez dyżur należy rozumieć czas podstawienia sprzętu wraz z obsługą na bazę PZD, po wcześniejszym telefonicznym wezwaniu przez dyżurnego Powiatowego Zarządu Dróg. Zwolnienie ładowarki nastąpi po decyzji dyżurnego zimowego utrzymania dróg, który potwierdzi zakończenie posypywania i zwolni sprzęt do bazy macierzystej. Materiał Zamawiający zabezpieczy w ilości niezbędnej we własnym zakresie materiał do zwalczania śliskości mieszanki piasku z solą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być użyte na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z dnia 24 listopada 2005 r. Nr 230, poz. 1960). Zamawiający zapewnia miejsce składowe tj. baza PZD przy ulicy Transportowej 1 w Krotoszynie , z których będzie prowadził zimowe utrzymanie. Uwaga W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. Zamawiający wyklucza możliwość wysuwania przez Wykonawcę roszczeń pod jego adresem z uwagi na błędne skalkulowanie ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach