Gmina Siedlce ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 25 6323630
- Data zamieszczenia: 2012-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
ul. Asłanowicza 10 10
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 25 6323630
REGON: 71158255200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl www.siedlcegw.e-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania i stabilizacji dróg będących w administracji Gminy Siedlce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu drogowego do bieżącego utrzymania dróg, stabilizacji dróg będących w administracji Gminy Siedlce w okresie od dnia podpisania umowy do 20.12.2012. Wynajem sprzętu obejmuje następujące rodzaje sprzętu oraz ilość planowanych godzin pracy sprzętu: 1) Równiarka o mocy 200 KM - planowana ilość godzin pracy 120 godz. 2) Walec ogumiony o nacisku 8-10 t - planowana ilość godzin pracy 30 godz. 3) Beczkowóz o pojemności 8-12 m3- planowana ilość godzin pracy 30 godz. 4) Koparko-ładowarka (m.in. z łyżką do rowów)- planowana ilość godzin pracy 50 godz. 5) Samochód wywrotka o ładowności 15-20 t- planowana ilość godzin pracy 50 godz. Wykonawca jako jednostka prawna odpowiada za dyspozycyjność w/w sprzętu w okresie prac dotyczących utrzymania dróg i stabilizacji dróg. Wykonawca przystąpi do wykonywania wskazanych robót w ciągu 3-ch dni. Osoba upoważniona przez Zamawiającego będzie ustalać każdorazowo zakres robót i termin wykonania wynikający ze zgłoszonych potrzeb poszczególnych sołectw i zaakceptowanych przez Wójta Gminy. Zamawiający- Gmina Siedlce płaci tylko za godziny pracy sprzętu poświadczone w kartach pracy lub zestawieniach elementów robót przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozliczenie świadczonych usług przez Wykonawcę następować będzie wg cen jednostkowych brutto z oferty przetargowej mnożonych przez faktyczną ilość godzin pracy poszczególnego sprzętu. Cena jednostkowa brutto (zł. za 1-na godzinę pracy sprzętu) jest stała i niezależna od odległości dojazdu do miejsca pracy. Koszt dojazdu jest bezpłatny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w ar. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 09.10.2012 r. o godz. 9:30 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BPH S.A, Oddział w Siedlcach, ul Starowiejska 6, nr 39106000760000331000193435, Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania i stabilizacji dróg będących w administracji Gminy Siedlce Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze Wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl www.siedlcegw.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa używanego ciągnika siodłowego
Dodano: 2015-10-21 - Dostawa używanego ciągnika siodłowego
Dodano: 2015-10-07 - Dostawa fabrycznie nowego rozściełacza do mas bitumicznych
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa i montaż dwóch wytwornic solanki.
Dodano: 2012-10-12 - Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania i stabilizacji dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2012
Dodano: 2012-01-09 - Dostawa 3 sztuk recyklerów na potrzeby Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie - nr postępowania 101/11.
Dodano: 2011-07-19 - Miejski Zakład Oczyszczania ul. Łukasiewicza 4 05-200 Wołomin
Dodano: 2011-05-24 - Wynajem sprzętu drogowego do bieżącego utrzymania dróg, stabilizacji dróg w obszarze administracyjnym Gminy Siedlce w roku 2011
Dodano: 2011-03-03 - Zakup oraz dostawa recyklera i piły do ciecia asfaltu
Dodano: 2010-05-12 - Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg i do stabilizacji na terenie Gminy Siedlce
Dodano: 2009-12-21