Przetargi.pl
Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby obsługi Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Legnicy z podziałem na części

Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Nowodworska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8566350 , fax. 76 8566355
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Nowodworska 60
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8566350, fax. 76 8566355
    REGON: 39008153600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby obsługi Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Legnicy z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby obsługi Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Rzeszotarskiej w Legnicy. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej niżej wymienionych części zamówienia: 2.1.CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na potrzeby obsługi Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Legnicy, 2.2.CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA- Wynajem środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby obsługi Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Legnicy. 3.DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 3.1.Podane ilości godzin pracy dla sprzętu i środków transportu są szacunkowe. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia czasu pracy dla sprzętu i środków transportu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca nie będzie miał prawa roszczenia do wynagrodzenia za godziny, które nie były przepracowane. 3.2.Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania prac Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. 3.3.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonywania prac w pełnej gotowości. Obowiązkiem Wykonawcy jest podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatorską lub środka transportu wraz z kierowcą na każde wezwanie Zamawiającego zgodnie ze zgłoszeniem. 3.4.Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie sprzęty i środki transportu jednocześnie. Zgłoszone zapotrzebowanie może być dzienne, tygodniowe, miesięczne lub stałe. 3.5. W przypadku awarii sprzętu lub środka transportu podczas wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jego naprawę lub podstawić zastępczy sprzęt wraz z operatorem lub środek transportu wraz z kierowcą na własny koszt w ciągu 2 godzin od zaistnienia zdarzenia, zgodnie z wymaganiami opisanymi przy każdym z w/w sprzętów i środków transportu. W przypadku nie podstawienia w wyżej wskazanym terminie zastępczego sprzętu lub środka transportu Zamawiającemu przysługuje prawo jego wynajęcia i wykonania prac przez inną jednostkę na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3.6.Zamawiający nie zapewnia minimalnego czasu pracy w okresie dobowym i miesięcznym na żadnym z w/w sprzętów i środków transportu. 3.7.Czas pracy będzie liczony od momentu podstawienia sprzętu wraz z operatorem lub środka transportu wraz z kierowcą do miejsca wykonywania prac do czasu zakończenia pracy sprzętu lub środka transportu. Czas pracy będzie rozliczany z dokładnością do pół godziny. Czas pracy środków transportu (samochodów samowyładowczych) rozliczany będzie w oparciu o wydruki GPS. 3.8.Czas pracy będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego poprzez zapis w wystawionym przez Wykonawcę dokumencie potwierdzającym rozliczenie ilościowe godzin pracy sprzętu lub środka transportu (np. karta pracy sprzętu). 3.9.Zamawiający zapewnia możliwość bezpłatnego postoju sprzętu i środków transportu będących w dysponowaniu Wykonawcy na Składowisku Odpadów Komunalnych, przy ul. Rzeszotarskiej w Legnicy z zastrzeżeniem, iż Zamawiający nie jest zobowiązany do zabezpieczenia wykorzystywanego przez Wykonawcę sprzętu i środków transportu oraz ich wyposażenia, a także nie ponosi odpowiedzialności za jego uszkodzenie lub utratę. 3.10.Koszty transportu związane z dojazdem sprzętu lub środka transportu na miejsce realizacji prac i z powrotem ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiającego. 3.11.Paliwo oraz inne materiały eksploatacyjne, w szczególności części zamienne do sprzętu i środków transportu zapewnia Wykonawca na swój koszt. 3.12.Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w ramach realizacji umowy czynności w zakresie obsługi sprzętu budowlanego (dotyczy części nr 1 zamówienia) oraz kierowania pojazdami (dotyczy części nr 2 zamówienia), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r.- Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.). Wykonawca winien zebrać wszelkie informacje niezbędne do właściwej kalkulacji ceny oferty. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. O planowanej wizycie należy powiadomić z jednodniowym wyprzedzeniem faksem (fax 76/ 856-63-43), a następnie potwierdzić w formie pisemnej. Wszelkie koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium, którego wysokość dla każdej z części zamówienia wynosi odpowiednio: a) dla części nr 1 zamówienia- 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), b) dla części nr 2 zamówienia- 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, określonego w pkt. XII.1. SIWZ. 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. okres określony w pkt. X.1. SIWZ. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359). 6. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN. Zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/ poręczeń, gwarancja/ poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem, c) kwotę gwarancji, poręczenia, d) termin ważności gwarancji/ poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do: zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. I O/Legnica, nr 87 1090 2066 0000 0005 4200 0959. W takim przypadku WADIUM na koncie Zamawiającego musi znaleźć się najpóźniej do dnia składania ofert, określonego w pkt. XII.1. SIWZ, do godz. 09.00 i być oznaczone: „WADIUM DO PRZETARGU TP/TO/12/2016- część nr …”. 9. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 10. Wykonawca winien dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Przedłużenie okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, wniesienie nowego wadium może nastąpić w przypadkach określonych w art. 85 ust. 4 ustawy Pzp. 14. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, jeżeli Zamawiający żądał wniesienia wadium. 15. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawcę, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach