Szkoła Podstawowa nr 45 z Oddziałami Integracyjnymi im. Świętego Jana Pawła II w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-757 Białystok, Łagodna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 856 644 680, , fax. 856 540 049
- Data zamieszczenia: 2019-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 45 z Oddziałami Integracyjnymi im. Świętego Jana Pawła II w Białymstoku
Łagodna 10
15-757 Białystok, woj. podlaskie
tel. 856 644 680, , fax. 856 540 049
REGON: 52132333000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp45.bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sklepiku szkolnego z powierzchnią 2 m2 korytarza pod automaty w budynku Szkoły Podstawowej Nr 45 z Oddziałami Integracyjnymi im. Świętego Jana Pawła II w Białymstoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Lokal składa się z: 1) powierzchni do prowadzenia działalności: 17m2- powierzchnia sklepiku szkolnego oraz 2 m2 – powierzchnia korytarza na I piętrze na automaty. 2) pomieszczenie wyposażone jest w instalację: elektryczną, wodno – kanalizacyjną. Przedmiotem przetargu jest cena netto czynszu za najem powierzchni lokalu użytkowego i powierzchni korytarza pod automaty. 2. Cena minimalna netto za przedmiot zamówienia wynosi 1000 zł netto. 3. Ilość i rodzaj Jedno pomieszczenie (działalność gospodarcza związana z prowadzeniem sklepiku szkolnego). 4. W sklepiku oraz automatach preferowana jest bezpieczna żywność zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 23 października 2014r. z późn. zm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55511000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wpisu do ewidencji prowadzenia działalności gospodarczej; 2) nr NIP i REGON;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną