Przetargi.pl
Wynajem samolotu wraz z załogą oraz infrastrukturą do wykonywania oraz zabezpieczenia szkolenia spadochronowego.

Jednostka Wojskowa Nr 2305 ogłasza przetarg

  • Adres: 04-520 Warszawa, Marsa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 895 025, , fax. 261 895 030
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 2305
    Marsa 80
    04-520 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 895 025, , fax. 261 895 030
    REGON: 11896226000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://grom.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem samolotu wraz z załogą oraz infrastrukturą do wykonywania oraz zabezpieczenia szkolenia spadochronowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wynajem samolotu wraz z załogą oraz infrastrukturą do wykonywania oraz zabezpieczenia szkolenia spadochronowego w podziale na 2 zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60424100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada statek powietrzny posiadający świadectwo zdatności do lotu (CofA) zgodnie z rozporządzeniem (UE) nr 748/2012 lub musi być wzięty w leasing zgodnie z ORO.SPO.100. lit. c). Zamawiający dopuszcza możliwość przedłożenia przez Wykonawcę innego dokumentu niż wskazany po przeprowadzeniu postępowania w sprawie uznania certyfikatu zagranicznego lub dokumentu równoważnego wydanego przez upoważnioną władzę innego państwa (zwanego dalej zagranicznym certyfikatem) zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 07 lipca 2017 r. w sprawie certyfikacji działalności w lotnictwie cywilnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1400), które wszczyna się na pisemny wniosek zainteresowanego podmiotu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert (ponumerowane i parafowane na każdej stronie): 1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1. 1 oraz 1.2. do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają wspólnie jeden „Formularz ofertowy”. 2)Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy występujący wspólnie, składają oświadczenie wspólnie lub każdy samodzielnie w swoim zakresie. 3)Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawcy występujący wspólnie, składają oświadczenie oddzielnie. 4)Kserokopie dokumentów potwierdzających nalot samolotu wykazanego w Formularzu ofert (karty pracy sprzętu lub inny dokument stanowiący potwierdzenie liczby godzin nalotu). 5)Pełnomocnictwo - przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie dostarczać Zamawiającemu poniższe dokumenty. 1)dokument potwierdzający posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej ze świadczeniem usługi wynajmu samolotu wraz z załogą oraz infrastrukturą do wykonywania oraz zabezpieczenia szkolenia spadochronowego na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł. 2)poświadczony za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę certyfikat zdatności do lotu na samolot zaoferowanego w ofercie (tj. wpis do rejestru podmiotów szkolących ULC); 3)umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach