Przetargi.pl
Wynajem samojezdnej zamiatarki mechanicznej do omiatania mechanicznego dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego zamontowanej na podwoziu samochodu ciężarowego wyposażonego w szczotki talerzowe i walcowe oraz zbiornik na zmiotki o pojemności min. 5,0m3 i wodę wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ilości 200 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 roku.

Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kolska Szosa 64
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 289 1682 , fax. 063 2891682
  • Data zamieszczenia: 2015-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
    ul. Kolska Szosa 64 64
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 289 1682, fax. 063 2891682
    REGON: 31108036630113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem samojezdnej zamiatarki mechanicznej do omiatania mechanicznego dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego zamontowanej na podwoziu samochodu ciężarowego wyposażonego w szczotki talerzowe i walcowe oraz zbiornik na zmiotki o pojemności min. 5,0m3 i wodę wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ilości 200 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wynajem samojezdnej zamiatarki mechanicznej do omiatania mechanicznego dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego zamontowanej na podwoziu samochodu ciężarowego wyposażonego w szczotki talerzowe i walcowe oraz zbiornik na zmiotki o pojemności min. 5,0m3 i wodę wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ilości 200 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 roku Zebrany podczas zamiatania piasek oraz inne nieczystości Wykonawca zobowiązany jest wywieźć lub zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa miejscowego. W przypadku powstania pylenia w trakcie zamiatania, ulice należy skrapiać wodą spełniającą wymogi wody pitnej. 1. Koszty dojazdu zamiatarki na wskazane miejsce pracy na terenie Powiatu Tureckiego i z powrotem ponosi Wykonawca. 2. Zakres i charakter pracy sprzętu określi każdorazowo Zamawiający 3. Każdorazowe rozpoczęcie i zakończenie pracy zamiatarki należy uzgodnić i zgłosić Zamawiającemu. Brak zgłoszenia będzie powodował nie zaliczenie godzin pracy zamiatarki. 4. Zamawiający z wyprzedzeniem min. 1 dnia powiadomi telefonicznie oraz pisemnie (faksem) Wykonawcę o planowanym terminie robót, miejscu robót oraz niezbędnej ilości sprzętu do wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest zwrotnie potwierdzić przyjęcie zapotrzebowania do realizacji. 5. W przypadku awarii sprzętu w ciągu 8 godz. powinien zostać podstawiony sprzęt zastępczy w uzgodnieniu z Zamawiającym. 6. Paliwo, wodę oraz inne materiały eksploatacyjne zapewnia Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601820007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający nie żąda wniesienia wadium przetargowego:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość sprzętu oddana do dyspozycji zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach