Przetargi.pl
Wynajem samochodu wraz z kierowcą dla potrzeb utrzymania Parku Centralnego i Podzamcze w Olsztynie

Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10015 Olsztyn, ul. Knosały
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 544 31 00 , fax. 89 544 31 13
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
    ul. Knosały
    10015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 544 31 00, fax. 89 544 31 13
    REGON: 28135803400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem samochodu wraz z kierowcą dla potrzeb utrzymania Parku Centralnego i Podzamcze w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiotem zamówienia jest wynajem samochodu wraz z kierowcą dla potrzeb utrzymania Parku Centralnego i Podzamcze w Olsztynie, 2) wykonawca usługi udostępni w dni robocze w godzinach 700 – 1500 od poniedziałku do piątku samochód odpowiadający wszelkim normom technicznym i sprawny do jazdy w każdych warunkach atmosferycznych wraz z kierowcą posiadającym stosowne uprawnienia do przewozu osób (świadectwo kwalifikacji do przewozu osób) oraz ubezpieczenie NW osób przewożonych w pojeździe, 3) usługa wykonywana będzie nie starszym niż 8 lat (w rozumieniu rocznika na dzień składania ofert) samochodem ciężarowym o DMC nie przekraczającej 3,5 tony, wyposażonym w min. 5 miejsc siedzących dla dorosłych pasażerów (podwójna kabina) oraz skrzynię ładunkową, z podwyższonymi burtami. Dodatkowo samochód powinien być wyposażony w hak holowniczy. Wykonawca musi dysponować przyczepą lekką o DMC 750 kg zadaszoną plandeką o wymiarach min. 1,20 x 2,0 m, 4) czas podstawienia samochodu do dyspozycji od chwili powiadomienia (poza godzinami pracy 700 – 1500 nie będzie dłuższy od 0,5 godziny (30 minut). Czas pozostawania samochodu i kierowcy w dyspozycji ZDZiT nie będzie jednorazowo krótszy od 2 godzin, 5) zamawiający zapłaci wykonawcy za czas pracy, tj. od momentu podstawienia samochodu we wskazane miejsce do czasu jego zwolnienia, 6) całkowity czas pracy kierowcy nie może być dłuższy od czasu określonego szczególnymi przepisami w tym zakresie, wliczając wszystkie miejsca wykonywania pracy przez kierowcę, 7) kierowcy w trakcie wykonywania usługi przysługuje 20-minutowa przerwa śniadaniowa, wliczana w czas pracy, 8) kierowca samochodu, wykonując polecenia uprawnionego pracownika ZDZiT będzie dokonywał z tym pracownikiem przewozu osób oraz sprzętu potrzebnego do utrzymania Parku Centralnego oraz przewoził zebrane zanieczyszczenia organiczne i nieorganiczne w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 9) w przypadku awarii samochodu, wykonawca podstawi samochód zastępczy o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych od parametrów pojazdu przyjętego do umowy w czasie nie dłuższym niż 2 godz., 10) wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wyposaży samochody w urządzenia wymagane w ustawie prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2012.1137 j.t.) – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (z późn. zm.), w tym w ostrzegawczy błyskowy sygnał świetlny barwy żółtej w formie panelu świetlnego z napisem „Służba Drogowa”. 11) samochód powinien posiadać sprawne ogrzewanie oraz klimatyzację, powinien być utrzymywany w czystości, a kierowca podczas wykonywania przejazdów z pracownikami nie może palić tytoniu, 12) kierowca pojazdu winien stosować się do wszelkich zaleceń uprawnionego dysponenta pojazdu, które nie są sprzeczne z aktualnie obowiązującymi przepisami Prawa o ruchu drogowym. Dotyczy to również poleceń dysponenta w zakresie sterowania ogrzewaniem, klimatyzacją, nawiewem i wentylacją pojazdu, 13) zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności i kosztów utrzymania oraz ubezpieczenia pojazdu wobec właściciela pojazdu, kierowcy pojazdu i wykonawcy, a także kosztów ewentualnych szkód bądź strat powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, 14) wykonawca wyraża zgodę na zamontowanie w samochodzie urządzenia GPS na wniosek i koszt Zamawiającego, 15) kierowcy pojazdu będą prowadzić karty drogowe (w formie uproszczonej - bez rejestrowania przebiegu km i zużycia paliwa) lub inny uzgodniony z ZDZiT dokument - pozwalający na rejestrowanie godzin pracy. Rejestr będzie na bieżąco potwierdzany przez uprawnionego pracownika ZDZiT, 16) wykonawca każdorazowo będzie sporządzał kosztorys powykonawczy i przedkładał go do sprawdzenia zamawiającemu, a zamawiający będzie sprawdzał kosztorys w terminie do 7 dni od daty jego dostarczenia. Oryginały rejestru (karty drogowe) wykonawca załącza do kosztorysu. Wykonawca złoży fakturę po sprawdzeniu przez zamawiającego kosztorysu powykonawczego lub po upływie 7 dni od daty jego dostarczenia. Kosztorys zostanie sporządzony na postawie ilości podpisanych w kartach drogowych roboczogodzin i stawki roboczogodziny przedstawionej w ofercie, 17) w przypadku jeśli wykonawca 2-krotnie w ciągu trwania umowy nie podstawi samochodu w czasie zgodnym z umową, zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60171000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach