Przetargi.pl
Wynajem samochodu o masie całkowitej do 3,5 tony przeznaczonego do transportu osób wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Działu Eksploatacyjnego w Rybniku

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
    ul. Kościuszki 17
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgm.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem samochodu o masie całkowitej do 3,5 tony przeznaczonego do transportu osób wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Działu Eksploatacyjnego w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest wynajem samochodu o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą do przewozu brygad roboczych i materiałów na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Działu Eksploatacyjnego w Rybniku. Transport będzie prowadzony głównie po drogach miejskich i osiedlowych. Zamówienie w zakresie usług. Opis przedmiotu zamówienia: Na potrzeby Działu Eksploatacyjnego zamawiający przewiduje 1 samochód wraz z kierowcą: samochód osobowo – towarowy z podwójną kabiną, ze skrzynią załadunkową o długości min. 2,2 m, pod plandeką, przystosowany do przewozu brygad roboczych i materiałów budowlanych, przewożący min. 5 pracowników ZGM. Samochód powinien być estetyczny i w dobrym stanie technicznym. Zamawiający wymaga, aby kabina i plandeka samochodu była bez reklam i napisów. Wykonawca rozpoczyna i kończy pracę w miejscu siedziby ZGM lub innym uzgodnionym wcześniej z osobą odpowiedzialną za wykonanie zadania ze strony Zamawiającego. Zamawiający przewiduje czas pracy ww. samochodu dziennie w dni robocze zgodnie z czasem pracy obowiązującym w ZGM. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości godzin wynajmu samochodu wraz z kierowcą w zależności od jego potrzeb. Zamawiający zapłaci tylko za faktyczne godziny wynajmu samochodu wraz z kierowcą. W przypadku awarii samochodu Wykonawca zobowiązany jest na okres naprawy podstawić inny samochód zastępczy o zbliżonych parametrach spełniających wymagania. W przypadku wystąpienia awarii samochodu podczas świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest podstawić samochód zastępczy o zbliżonych parametrach spełniających wymagania w ciąg 60 minut od momentu zgłoszenia awarii. Czas dojazdu samochodu zastępczego na wyznaczone miejsce nie będzie wliczany do czasu pracy samochodu. Zamawiający na czas wykonywania usługi przewiduje zamontowanie w każdym samochodzie Wykonawcy lokalizatora GPS, który będzie wskazywał miejsce pobytu samochodu oraz przebyte trasy na mapie. Dostęp do tych danych będzie miał Zamawiający a obsługa ww. urządzenia będzie obowiązkiem pracowników ZGM. Montaż lokalizatora jest nieinwazyjny i polegać będzie na umieszczeniu modułu lokalizacyjnego w schowku albo w innym bezpiecznym miejscu w samochodzie i połączeniu go przewodem z terminalem przymocowanym na przyssawce do szyby oraz podłączeniu zasilania lokalizatora przewodem do gniazdka zapalniczki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezinwazyjnego przymocowania na drzwiach samochodu magnesowych tabliczek informacyjnych o wymiarach 42cm x 15cm o treści „Zakład Gospodarki Mieszkaniowej”. Tabliczki te wykonawca będzie miał obowiązek przymocowania na samochód podczas świadczenia usługi transportowej na rzecz Zamawiającego oraz zwrócić Zamawiającemu po realizacji zamówienia. Zaleca się, aby samochód wykorzystywany do świadczenia usług wyposażony był w silnik spełniający wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin oraz wyposażony był w zewnętrzne urządzenia sygnalizacyjne (świetlne) w kolorze pomarańczowym. Szczegółowy zakres usługi precyzuje SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60170000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z Wykonawców składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację usługi objętej uprawnieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie. 3. Kalkulacja ofertowa. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spelnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej bip.zgm.rybnik.pl. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach