Przetargi.pl
Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą, wynajem koparki, wynajem spycharki gąsiennicowej

Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Staszica 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6350905 , fax. 04 6350905
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o.
    ul. Staszica 5 5
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6350905, fax. 04 6350905
    REGON: 59216600600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą, wynajem koparki, wynajem spycharki gąsiennicowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2 Miejsce pracy. Składowisko Odpadów w Woli Kruszyńskiej Wola Kruszyńska Gm. Bełchatów Cmentarz Miejski w Bełchatowie Ul: cmentarna 13 97-400 Bełchatów Woj. Łódzkie Polska 1.3 Nieprzekraczalny termin wykonania usługi: 30.11.2009r. 2. Szczegółowy zakres usługi: 2.1 Zadanie I - transport urobku na odległość 13 km ( 26 w obie strony) po drodze utwardzonej nr 484( warunki lekkie) wraz z rozładunkiem na terenie nowej niecki składowej ( warunki ciężkie). 2.1.1Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą. Samochód o ładowności min. 25 ton, wywrot, napęd 8x8. 2.1.2 Ilość samochodów - min. 3 sztuki, max 5 sztuk 2.1.3 sposób rozliczań - za 1 kilometr przejachany 2.2 Zadanie II - praca koparką przy załadunku ziemi 2.2.1.Koparka gąsiennicowa o pojemności łyżki od 1,3 - 1,5 m? 2.2.2.Ilość - 1 sztuka 2.2.3 Sposób rozliczeń - za jedną roboczogodzinę 2.3 Zadanie III - wynajem spycharki do przemieszczenia mas ziemnych. 2.3.1Ilość 1 sztuka 2.3.2. Sposób rozliczeń - za jedną roboczogodzinę 3. Zastrzeżenia 3.1 Wszystkie samochody i sprzęt ciężki muszą mieć odpowiednie i wymagane Polskim prawem o ruchu drogowym, i innymi ustawami dokumenty, a m.in. ubezpieczenie OC. Wykaz samochodów wraz z aktualnymi polisami OC, dowodami rejestracyjnymi ( jeśli konieczne) oferent dostarczy zamawiającemu niezwłocznie. 3.2 Zamawiający ma prawo kontroli wszystkich sprzętów oferenta co do zgodności z zapisami niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601810000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 55 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Oferent spełnia warunki z art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaj ą obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunków: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (referencji) z których wartość co najmniej jednej jest nie mniejsza niż 50.000 zł PLN 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - oświadczenie że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - koncesję, zezwolenia lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty powinny być złożone w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (na każdej stronie dokumentu) przez oferenta (tj. osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania oferenta lub składania oświadczeń woli w jego imieniu). Dodatkowe umocowanie do reprezentowania oferenta, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów, z zastosowaniem art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000roku kodeks spółek handlowych (t.j. Dz. U. z 2000r., Nr 94, póz. 1037 z późn.zm.), Powinno być załączone do oferty. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz załącznikami ( w szczególności z warunkami płatności określonymi w projekcie umowy), 3 Oświadczenie o terminie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Oświadczenie o przyjęciu warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach. 5. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami w terenie objętym zamówieniem. 6. Oświadczenie oferent nie jest w upadłości lub likwidacji i nie toczy się żadne postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne. 7. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. VI specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.pl/przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach