Przetargi.pl
Wynajem samochodów ciężarowych typu wywrotka bez kierowcy na potrzeby Spółdzielni Socjalnej Communal Service w Brzezinach w roku 2018.

SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA COMMUNAL SERVICE ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 BRZEZINY, SIENKIEWICZA
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 669448808 , fax. 422351753
  • Data zamieszczenia: 2018-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA COMMUNAL SERVICE
    SIENKIEWICZA 10/12
    95-060 BRZEZINY, woj. łódzkie
    tel. 669448808, fax. 422351753
    REGON: 100935035
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.communalservice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Socjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem samochodów ciężarowych typu wywrotka bez kierowcy na potrzeby Spółdzielni Socjalnej Communal Service w Brzezinach w roku 2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem samochodów ciężarowych typu wywrotka bez kierowcy o ładowności min. 20 ton na potrzeby Spółdzielni Socjalnej Communal Service w Brzezinach w roku 2018. Zamówienie dotyczy dwóch samochodów ciężarowych. 2. Wielkość zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia może nastąpić tylko w przypadku braku zapotrzebowania na wynajem samochodów ciężarowych typu wywrotka i jest związane z ilością zleceń realizowanych przez Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy z Wykonawcą na wynajem samochodów ciężarowych typu wywrotka. Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. Wykonawca w ofercie cenowej jest zobowiązany przyjąć do wyceny wielkości podane w tabeli L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka Szacunkowa ilość 1 Samochody ciężarowe typu wywrotka – 2 szt. godzina 2 500 3. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia • Miejsce wykonywania prac - teren miasta Brzeziny. Zamawiający zastrzega, że ilości godzin najmu, są jedynie wskaźnikiem szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty. • Termin realizacji – od podpisania Umowy do 31.12.2018r. Realizacja zamówienia odbywać się będzie okresowo, według potrzeb bieżących Zamawiającego. • Praca samochodów odbywać się będzie głównie w godzinach od 7:00 do 15:00 w okresie obowiązywania umowy. Po uzgodnieniu możliwe inne godziny pracy według potrzeb Zamawiającego. W sytuacji wystąpienia awarii samochodów Wykonawcy, jest on zobowiązany podstawić samochód zastępczy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu powiadomienia przez Zamawiającego o zaistnienia awarii wynajmowanego samochodu (telefonicznie lub pisemnie za pośrednictwem faksu bądź e-maila), przy czym podstawiony samochód musi posiadać parametry spełniające wymagania określone w SIWZ, zdolne do wykonania zleconego zadania. • Samochody wynajmowane przez Zamawiającego powinny spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych. Wszelkie obowiązki wobec samochodów wypełni każdorazowo Wykonawca. • Terminy wynajmu samochodów, będą uzgadniane każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie, e-mailem lub faxem z dwudniowym wyprzedzeniem, z podaniem miejsca i terminu realizacji prac. Czas wynajmu samochodów Wykonawcy liczony będzie od momentu przybycia samochodów Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego do czasu zakończenia prac w danym dniu. Koszt dojazdu w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz koszt powrotu ponosi Wykonawca. Rozliczenie odbywać się będzie w systemie godzinowym. • Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia ochrony samochodom oraz nie dysponuje miejscem, gdzie można wstawić samochody po zakończeniu prac w danym dniu. Samochody należy odebrać każdorazowo po zakończeniu prac w danym dniu. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za pozostawione w miejscu prac samochodów. • Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie za: - czas dojazdu lub dowozu do miejsca pracy i czas powrotu z miejsca pracy przedmiotu najmu, - okres niesprawności samochodów. Wszelkie koszty związane z naprawą, bieżącą konserwacją oraz serwisem ponosi właściciel samochodów. • Zamawiający zapewni do obsługi samochodów osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia i kwalifikacje. • Zamawiający zatankuje paliwem samochody na własny koszt. • Odbiór samochodów od Wykonawcy oraz ich przekazanie Wykonawcy będzie potwierdzone protokolarnie. 4. W przypadku użycia w niniejszym dokumencie w odniesieniu do przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, informuję iż rozwiązania równoważne zawsze będą dopuszczalne. Powyższe realizuje wymogi przepisu art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) odnośnie użycia w powyższej sytuacji sformułowania „lub równoważny”. Wszelkie nazwy własne przywołane w specyfikacji służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71326000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach