Przetargi.pl
Wynajem sali dydaktycznej i gimnastycznej dla Szkoły Rodzenia zlokalizowanych na terenie Torunia.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53/59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6101510 , fax. 056 6596128
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53/59 53/59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6101510, fax. 056 6596128
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sali dydaktycznej i gimnastycznej dla Szkoły Rodzenia zlokalizowanych na terenie Torunia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia w jest wynajem sali dydaktycznej i gimnastycznej dla Szkoły Rodzenia zlokalizowanych na terenie Torunia. II. Wymagana dostępność sal: 1. Sala gimnastyczna: - w każdą środę miesiąca w godzinach od 15:30- 19:30 ( 4 godziny) - w każdą pierwszą sobotę miesiąca w godzinach od 11:00 do 13:00 ( 2godziny) 2. Sala dydaktyczna: - w każdą środę miesiąca w godzinach od 15:30- 20:30 ( 5 godzin) - w każdą pierwszą sobotę miesiąca w godzinach od 11:00 do 12:00 ( 1godzina) III. Wymagania dotyczące sali gimnastycznej: - min. powierzchnia 140 m2, - wyposażona w min. 16 materaców gimnastycznych, - wyposażona w min. 16 krzeseł, - posiadająca szatnię dla minimum 32 osób, - dostęp do WC, - posiadająca zamykane pomieszczenie magazynowe do przechowywania sprzętu gimnastycznego Zamawiającego tj. piłek gimnastycznych, worków sacco i ekranu audiowizualnego o długości 2,40m. III. Wymagania dotyczące sali dydaktycznej: - min. powierzchnia 50m2, - wyposażona w krzesła i ławki dla min. 32 osób, - wyposażona w telewizor i odtwarzacz video lub DVD, - wyposażona w szafę na podręczny sprzęt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz dołączą do oferty wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Decyzja Prezydenta Miasta o trwałym zarządzie. 2. Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 4 i Nr 5 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 3. Oświadczenie podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia lub wykonanie części zamówienia, wskazując tę część. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach