Zarząd Powiatu w Bełchatowie ogłasza przetarg
- Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Pabianicka 17/19
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6358600 , fax. 044 6358617
- Data zamieszczenia: 2014-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Bełchatowie
ul. Pabianicka 17/19 17/19
97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
tel. 044 6358600, fax. 044 6358617
REGON: 59064842200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sali bankietowej wraz z usługą gastronomiczną w związku ze spotkaniem noworocznym Starosty Bełchatowskiego z przedsiębiorcami i rozstrzygnięciem konkursu Firma na medal - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem sali bankietowej wraz z usługą gastronomiczną w związku ze spotkaniem noworocznym Starosty Bełchatowskiego z przedsiębiorcami i rozstrzygnięciem konkursu Firma na medal, w dniu 21 lutego 2014 roku. Przedsięwzięcie winno być zrealizowane na terenie miasta Bełchatowa. Do obowiązków Wykonawcy należy organizacja kolacji w formie tzw. szwedzkiego stołu, w tym ciepła i gorąca płyta, dla max 150 osób, wystrój sali, udostępnienie szatni, nieodpłatnego parkingu dla samochodów. Sala bankietowa powinna być wyposażona w scenę o wymiarach min. 2,5m x 4,5m, stoły okrągłe i prostokątne, każdy dla max. 10 osób, wolną przestrzeń przed sceną o powierzchni min. 8,0m x 17,5m. Stoły powinny być nakryte materiałowymi obrusami, z zastawą z porcelany i szkła. Dodatkowa dekoracja na stole: świece, kwiaty żywe, bankietówki materiałowe. Wykonawca winien zapewnić pełną obsługę kelnerską, ochronę obiektu oraz oprawę muzyczną DJ a do godz. 24.00. Propozycja menu powinna zawierać min: dania na ciepło - 2 rodzaje zup, 4 rodzaje mięsa, dwa rodzaje surówek; dania zimne - trzy rodzaje sałatek, pieczywo, dipy, min. 15 rodzajów zimnych zakąsek (mięsnych, serowych, rybnych), cztery rodzaje ciasta, sałatki owocowe; napoje - soki owocowe, napoje gazowane 0,20l, woda mineralna z cytryną, kawa, herbata, po lampce wina na osobę. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany wg ustaleń i cen zawartych w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.e-bip.pl/start/46- zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie i obsługa 2,5 - dniowej międzynarodowej konferencji naukowej w dniach 19-21 maja 2016 roku
Dodano: 2016-01-14 - Świadczenie usług w zakresie obsługi XXII Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Chemicznej i Procesowej 5-9 września 2016 r. organizowanej przez Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2015-06-12 - Świadczenie usług w zakresie obsługi XXII Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Chemicznej i Procesowej 5-9 września 2016 r. organizowanej przez Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2015-05-26 - Zorganizowanie i obsługa dwóch 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych
Dodano: 2014-10-06 - Zorganizowanie i obsługa dwóch 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych.
Dodano: 2014-09-24 - Zorganizowanie i obsługa pięciu 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych
Dodano: 2014-09-10 - usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Krakowie, Poznaniu i Łodzi, w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 PO KL
Dodano: 2014-09-09 - usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Łodzi, w ramach projektu >>Dobre Prawo - sprawne rządzenie<< Działanie 5.2 PO KL
Dodano: 2014-07-16 - W-5 ZP/6/2014 usługi związane z organizacją konferencji naukowej 16th International Biodeterioration and Biodegradation Symposium, która odbędzie się w terminie 03.-05.09.2014 r. w Łodzi
Dodano: 2014-03-31 - W-5 ZP/3/2014 usługi związane z organizacją konferencji naukowej 16th International Biodeterioration and Biodegradation Symposium, która odbędzie się w terminie 03.-05.09.2014 r. w Łodzi
Dodano: 2014-03-10