Przetargi.pl
Wynajem, przeglądy, konserwacja i naprawy kserokopiarek.

"Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 50-084 Wrocław, ul. Małachowskiego 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 717 14 00 , fax. 71 717 55 09
  • Data zamieszczenia: 2011-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych
    ul. Małachowskiego 9 9
    50-084 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 717 14 00, fax. 71 717 55 09
    REGON: 01731971900173
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem, przeglądy, konserwacja i naprawy kserokopiarek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia sa usługi: a) Przeglądu, konserwacji i naprawy, w tym wymiany zużytych elementów urządzeń, zużytych materiałów eksploatacyjnych, a zwłaszcza tonerów (zwane dalej serwisem) kserokopiarek. Wykaz kserokopiarek Zamawiającego podlegających serwisowi zawiera załącznik nr 1 do umowy. b) W przypadku konieczności zmiany lokalizacji kserokopiarki dokonywanie demontażu, przewiezienia i instalacji urządzenia w nowym miejscu pracy, c) Wynajem trzech kserokopiarek mających co najmniej parametry określone w załączniku nr 2 do umowy oraz objęcie wynajętych kserokopiarek serwisem na zasadach określonych w niniejszej SIWZ, d) Zainstalowanie wynajmowanych urządzeń w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego (na obszarze Dolnego Śląska), w ciągu dwóch dni roboczych od dnia podpisania umowy ; odbiór wynajętych urządzeń po upływie okresu obowiązywania umowy ; sporządzenie z udziałem Zamawiającego protokołów zdawczo - odbiorczych, e) Dostarczenie instrukcji obsługi dla wynajmowanych urządzeń, w języku polskim oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w lokalizacji urządzenia w ich obsłudze, f) Serwisowanie wynajętych kserokopiarek. 2. Umowa musi być wykonywana w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie kserokopiarek w pełnej sprawności techniczno-użytkowej, tj. kserokopiarka musi być sprawna i wykonywać kopie (wydruki) dobrej jakości. Wzorzec jakości kopii stanowi załącznik nr 3 do umowy. 3. Przedmiot umowy musi być wykonywany przez osoby posiadające kwalifikacje w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. Częstotliwość i sposób wykonywania przeglądów, konserwacji, sposób wykonywania napraw określają instrukcje producentów urządzeń, zapisy SIWZ i umowy. 5. Przedmiot umowy obejmuje między innymi: a) Wykonywanie zaleconych przez producenta przeglądów, konserwacji. Częstotliwość wykonywania przeglądów nie może być mniejsza niż co 20000 kopii i co 4 miesiące, niezależnie od wymagań producenta. Ostatni przegląd należy wykonać w ostatnim tygodniu obowiązywania umowy. b) Stałe utrzymanie parametrów techniczno-użytkowych kserokopiarek na poziomie określonym przez ich producenta. c) Dostawy i montaż (wymiana) niezbędnych części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych (w tym również tonerów), dopuszczonych do zastosowania przez producenta kserokopiarek. d) Dostarczenie, dla każdego urządzenia, po jednym tonerze zapasowym (dla zapewnienia ciągłości pracy). e) Zaopatrzenie kserokopiarek w nowe tonery w ostatnim tygodniu obowiązywania umowy. f) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w lokalizacji urządzenia w zakresie wymiany tonerów. g) Udzielanie konsultacji w sprawach obsługi urządzeń. h) Wykonywanie napraw (tj. usuwanie wszelkich usterek i awarii) - zgłoszonych przez Zamawiającego (telefonicznie, pisemnie, za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej) w okresie obowiązywania umowy. 6. Okres wyłączenia kserokopiarki, dla wykonania czynności przeglądu i konserwacji nie może przekroczyć 3 godzin. 7. Naprawa każdej kserokopiarki musi być wykonana w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od powiadomienia Wykonawcy o uszkodzeniu. 8. W przypadku braku możliwości wykonania naprawy kserokopiarki w terminie określonym w ust. 7 , Wykonawca na czas naprawy powinien dostarczyć i zainstalować kserokopiarkę zastępczą o zbliżonych parametrach techniczno-użytkowych. Kserokopiarka zastępcza powinna być gotowa do pracy, na miejscu uszkodzonej, w ciągu najwyżej 2 dni roboczych dla Zamawiającego od powiadomienia o uszkodzeniu. 9. Wykonawca w celu wykonania przedmiotu zamówienia może w miejsce kserokopiarki wymagającej częstych i drogich napraw, po uzgodnieniu z Zamawiającym zainstalować kserokopiarkę Wykonawcy o zbliżonych parametrach techniczno-użytkowych. Rozliczenie kosztów użytkowania tej kserokopiarki będzie analogiczne jak przy wykorzystaniu kserokopiarek Zamawiającego. 10. Wszelkie prace dodatkowe konieczne do realizacji umowy jak np. dojazdy do miejsca wykonania czynności z przedmiotu umowy, prace transportowe, prace związane z dostawą, instalacją i zabraniem kserokopiarki zastępczej, wykonuje we własnym zakresie i na koszt własny Wykonawca. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Cena jednostkowa zawiera wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją umowy. 11. Czynności związane z wykonaniem przedmiotu umowy Wykonawca będzie wykonywał w istniejących warunkach, u Zamawiającego, w dniach roboczych Zamawiającego. 12. Zdemontowane w czasie naprawy elementy, zużyte tonery Wykonawca odbiera i utylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. 13. W czasie wykonywania czynności wynikających z niniejszej umowy Wykonawca będzie przestrzegał zasad i przepisów BHP, zasad ochrony środowiska. 14. W czasie wykonywania wynikających z niniejszej umowy czynności Wykonawca będzie stosował metody pracy i sprzęt nie mający ujemnego wpływu na otoczenie. 15. W zakresie urządzeń Zamawiającego Wykonawca odnotuje w zeszycie wykonania przedmiotu umowy, będącym własnością Zamawiającego, wykonanie czynności serwisowych, zdemontowane i zamontowane elementy, stan licznika. Wykonawca uzyska od wskazanych przedstawicieli Zamawiającego potwierdzenie wykonania tych czynności oraz odbiór jakości wykonywanych kopii i poprawności pracy urządzenia , w tym kontrola jakości kopii we wszystkich trybach naświetlenia, wykonanie kopii testowej i białej oraz kopii testowej wg załącznika nr 2 do umowy. Przedstawiciele Zamawiającego do potwierdzania przeglądów i konserwacji, odbiorów jakości kopii i poprawności pracy urządzenia wskazani są w załączniku nr 1 do umowy. 16. Warunki gwarancji i rękojmi (dotyczy urządzeń Zamawiającego): a) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonywane w ramach umowy usługi i zamontowane podzespoły, części, materiały. Okres gwarancji będzie wynosił minimum 4 miesiące i będzie liczony od pierwszego dnia po zakończeniu obowiązywania umowy. Jeżeli gwarancja producenta/dystrybutora zamontowanych podzespołów, części i materiałów jest dłuższa, to udzieli gwarancji na okres zgodny z gwarancją producenta/dystrybutora. Okres gwarancji producenta/dystrybutora poświadczy, za pomocą dostarczonej Zamawiającemu kopii karty gwarancyjnej producenta/dystrybutora, którą potwierdzi za zgodność z oryginałem Wykonawca bądź producent/dystrybutor. b) W okresie gwarancji Wykonawca w ciągu 2 dni roboczych, licząc od terminu zgłoszenia niesprawności, dokona sprawdzenia urządzenia, ustali przyczynę awarii i jeśli okaże się to konieczne, wykona naprawę lub wymieni niesprawne części, podzespoły, materiały na wolne od wad, o równoważnych parametrach techniczno-eksploatacyjnych, wg wymagań określonych w ust. 5 pkt c). c) Zgłoszenie konieczności napraw gwarancyjnych może nastąpić telefonicznie, pisemnie, za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej. W tym celu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dane w tym zakresie. d) Czynności wynikające z gwarancji Wykonawca będzie wykonywał w istniejących warunkach, u Zamawiającego, w dniach roboczych Zamawiającego. e) Zdemontowane w czasie naprawy elementy Wykonawca odbiera i utylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. f) W czasie wykonywania czynności wynikających z gwarancji Wykonawca będzie przestrzegał zasad i przepisów BHP, zasad ochrony środowiska. g) W czasie wykonywania wynikających z gwarancji czynności Wykonawca będzie stosował metody pracy i sprzęt nie mający ujemnego wpływu na otoczenie. h) Naprawy gwarancyjne kserokopiarek muszą być wykonywane przez osoby posiadające kwalifikacje w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia. i) Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. j) Wykonawca odnotuje w zeszycie wykonania przedmiotu umowy, będącym własnością Zamawiającego, wykonanie każdej czynności wykonywanej w ramach gwarancji, zdemontowane i zamontowane elementy, stan licznika, i uzyska od wskazanych przedstawicieli Zamawiającego potwierdzenie wykonania tych czynności oraz odbiór jakości wykonywanych kopii i poprawności pracy urządzenia (kontrola jakości kopii we wszystkich trybach naświetlenia, wykonanie kopii testowej i białej oraz kopii testowej wg załącznika nr 2 do umowy). Przedstawiciele Zamawiającego do potwierdzania napraw gwarancyjnych, odbiorów jakości kopii i poprawności pracy urządzenia wskazani są w załączniku nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach