Przetargi.pl
Wynajem powierzchni reklamowych na nośniku typu billboard dla Miasta Leszna w ramach projektu pn.: Promocja produktów turystycznych południowo - zachodniej Wielkopolski

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
  • Data zamieszczenia: 2011-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
    ul. Kazimierza Karasia 15 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
    REGON: 00066099500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem powierzchni reklamowych na nośniku typu billboard dla Miasta Leszna w ramach projektu pn.: Promocja produktów turystycznych południowo - zachodniej Wielkopolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard (504 cm x 238 cm) oraz billboard (600 x 300 cm) wraz z montażem, ekspozycją, demontażem oraz utylizacją plakatów eksponowanych na tych nośnikach w ramach projektu pn.: Promocja produktów turystycznych południowo - zachodniej Wielkopolski współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Zamówienie polega na: a) montażu i demontażu wydrukowanych plakatów w terminach ekspozycji, b) utylizacji plakatów po zakończonych okresach ekspozycji, c) monitoringu prawidłowej eksploatacji. Terminy ekspozycji: Ekspozycja 1: w terminie od 16 do 30 kwietnia 2011r. Ekspozycja 2: w terminie od 1 do 15 czerwca 2011r. Lokalizacja powierzchni reklamowych: A) Ekspozycja 1: w terminie od 16 do 30 kwietnia 2011 r. a) Poznań: - 1 billboard o powierzchni 600 cmx300 cm - 35 billboardów o powierzchni 504 cm x 238cm b) Wrocław: - 1 billboard o powierzchni 600 cmx300 cm - 25 billboardy o powierzchni 504 cm x 238cm c) Katowice: - 15 billboardów o powierzchni 504 cm x 238cm d) Łódź: - 13 billboardów o powierzchni 504 cm x 238cm B) Ekspozycja: w terminie od 1 do 15 czerwca 2011 r. a) Poznań: - 50 billboardów o powierzchni 504 cm x 238cm b) Wrocław: - 43 billboardy o powierzchni 504 cm x 238cm .Billboardy winny być umiejscowione w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców tj.: w centrach miast o których mowa powyżej, przy drogach dojazdowych i wyjazdowych z i do miast, drogach przelotowych, głównych skrzyżowaniach, centrach handlowych itp. Każdy billboard (nośnik) ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę. Reklama umieszczona na bilbordzie winna być w całości widoczna (nie zasłonięta przez krzewy, drzewa). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do akceptacji Zamawiającego co najmniej 10 dni przed ekspozycją reklam, plan dotyczący ekspozycji. Plan musi zawierać dokładny adres umieszczenia każdego billboardu wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika wraz z opisem lokalizacji (w formie papierowej lub na nośniku CD). Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zmawiającemu pisemnej informacji na temat szczegółowego rozmieszczenia nośników typu billboard oraz dokumentacji zdjęciowej z ekspozycji reklam w ww. wymienionych miastach nie później niż w okresie 10 dni od dnia rozpoczęcia ich ekspozycji zgodnie z terminami ekspozycji. Wykonawca gwarantuje montaż i demontaż plakatów wraz z utylizacją plakatów każdej z ekspozycji - łącznie dwukrotny montaż, demontaż, utylizacja plakatów. Poprzez termin montażu rozumie się pierwsze dwa dni robocze określonego powyżej terminu ekspozycji. W okresie trwania ekspozycji Wykonawca musi zapewnić trwałość montażu tj. utrzymać powierzchnie reklamowe i plakaty w należytym stanie technicznym w danym okresie ekspozycji. W okresie trwania ekspozycji Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia stałych, bieżących kontroli jakości wyklejanych reklam na nośnikach typu billboard. Wykonawca zobowiązany jest do poprawienia wszelkich usterek powstałych na etapie montażu lub ekspozycji w terminie 24 godzin od daty powzięcia wiadomości o usterce. Wykonawca zobowiązuje się zdemontować reklamę w ciągu 30 dni od dnia zakończenia każdej z ekspozycji. CPV: 79341000-6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach