Przetargi.pl
Wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach outdooorowych dla Miasta Leszna w ramach projektu pn.: Promocja produktów turystycznych południowo - zachodniej Wielkopolski

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
  • Data zamieszczenia: 2013-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
    ul. Kazimierza Karasia 15 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
    REGON: 00066099500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach outdooorowych dla Miasta Leszna w ramach projektu pn.: Promocja produktów turystycznych południowo - zachodniej Wielkopolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem dla Miasta Leszna powierzchni reklamowych na nośnikach outdoorowych typu: billboard, citylight, scroll, backlight wraz z montażem, eksploatacją, demontażem wydrukowanych plakatów w terminach ekspozycji oraz utylizacją plakatów eksponowanych na tych nośnikach po zakończonych okresach każdej ekspozycji oraz monitoringu prawidłowej eksploatacji. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: Promocja produktów turystycznych południowo - zachodniej Wielkopolski współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Plakaty, o których mowa powyżej zostaną dostarczone Wykonawcy przez firmę, która zostanie wskazana przez Zamawiającego, po uprzednim jej wyłonieniu w odrębnym postępowaniu. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia (ekspozycję) w następujących terminach i lokalizacjach: Ekspozycja 1: w terminie od 16 do 30 kwietnia 2013 roku Ekspozycja 2: w terminie od 15 do 29 czerwca 2013 roku Lokalizacja powierzchni reklamowych: A) EKSPOZYCJA 1: w terminie od 16 do 30 kwietnia 2013 r. a) Miasto Poznań: 15 billboardów o powierzchni nie mniejszej niż 504 cm x 238cm,15 citylightów (w wiatach przystankowych) o powierzchni nie mniejszej niż 120 cm x 180 cm,5 nośników typu scroll o powierzchni nie mniejszej niż 8,5 m2,1 nośnik wielkoformatowy naścienny lub wolnostojący (podświetlana ekspozycja na winylu dającym wysoką jakość ekspozycji) o powierzchni powyżej 100m2 b) Miasto Wrocław: 15 billboardów o powierzchni nie mniejszej niż 504 cm x 238cm,15 citylightów (w wiatach przystankowych) o powierzchni nie mniejszej niż 120 cm x 180 cm,5 nośników typu scroll o powierzchni nie mniejszej niż 8,5 m2 c) Miasto Katowice: 10 billboardów o powierzchni nie mniejszej niż 504 cm x 238cm,5 citylightów (w wiatach przystankowych) o powierzchni nie mniejszej niż 120 cm x 180 cm, d)Miasto Łódź:10 billboardów o powierzchni nie mniejszej niż 504 cm x 238cm,5 citylightów (w wiatach przystankowych) o powierzchni nie mniejszej niż 120 cm x 180 cm, B) EKSPOZYCJA 2: w terminie od 15 do 29 czerwca 2013 r. a) Miasto Poznań: 15 billboardów o powierzchni nie mniejszej niż 504 cm x 238cm,15 citylightów (w wiatach przystankowych) o powierzchni nie mniejszej niż 120 cm x 180 cm,5 nośników typu scroll o powierzchni nie mniejszej niż 8,5 m2. b) Miasto Wrocław: 15 billboardów o powierzchni nie mniejszej niż 504 cm x 238cm,15 citylightów (w wiatach przystankowych) o powierzchni nie mniejszej niż 120 cm x 180 cm,5 nośników typu scroll o powierzchni nie mniejszej niż 8,5 m2. 3.Nośniki outdoorowe winny być umiejscowione w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców tj.: w centrach miast o których mowa powyżej, przy drogach dojazdowych i wyjazdowych z i do miast, drogach przelotowych, głównych skrzyżowaniach, centrach handlowych itp. 4. Każdy nośnik outdoorowy ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę. Reklama umieszczona na nośniku winna być w całości widoczna (nie zasłonięta przez krzewy, drzewa). 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do akceptacji Zamawiającego co najmniej 10 dni przed ekspozycją reklam, plan dotyczący ekspozycji. Plan musi zawierać dokładny adres umieszczenia każdego nośnika wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika wraz z opisem lokalizacji (w formie papierowej lub na nośniku CD). W przypadku braku akceptacji lokalizacji któregokolwiek nośnika, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia nowo wytypowanego miejsca ekspozycji. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu pisemnej informacji na temat szczegółowego rozmieszczenia nośników oraz dokumentacji zdjęciowej z ekspozycji reklam w ww. wymienionych miastach nie później niż w okresie 10 dni od dnia rozpoczęcia ich ekspozycji zgodnie z terminami ekspozycji. 7. Wykonawca gwarantuje na własny koszt wykonać montaż i demontaż plakatów wraz z utylizacją plakatów każdej z ekspozycji - łącznie dwukrotny montaż, demontaż, utylizacja plakatów. Poprzez termin montażu rozumie się pierwsze trzy dni robocze określonego powyżej terminu ekspozycji. 8. W okresie trwania ekspozycji Wykonawca musi zapewnić trwałość montażu tj. utrzymać powierzchnie reklamowe i plakaty w należytym stanie technicznym w danym okresie ekspozycji. 9. W okresie trwania ekspozycji Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia stałych, bieżących kontroli jakości wyklejanych reklam na nośnikach. W przypadku zniszczenia, uszkodzenia lub zużycia wyklejonych reklam Wykonawca dokona niezwłocznego ponownego wyklejenia na własny koszt. 10. Wykonawca zobowiązany jest do poprawienia wszelkich usterek powstałych na etapie montażu lub ekspozycji reklam na nośnikach w terminie 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia od upoważnionej osoby ze strony Zamawiającego do ich usunięcia. 11. Wykonawca zobowiązuje się zdemontować reklamę na swój koszt i ryzyko w ciągu 30 dni od dnia zakończenia każdej z ekspozycji. 12. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień CPV: 79341000-6 usługi reklamowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach