Przetargi.pl
Wynajem pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w latach 2016 - 2018

Gmina Kobylnica ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, ul. Główna 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842-90-70 , fax. 59 842-90-72
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylnica
    ul. Główna 20 20
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 842-90-70, fax. 59 842-90-72
    REGON: 77097983200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w latach 2016 - 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa na wynajem pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w latach 2016 - 2018, w tym: 1) jednego samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 i ładowności min. 12 ton; 2) jednego ciągnika o mocy min. 80 KM z przyczepą o ładowności min. 12 ton; 3) jednej ładowarko - spycharki o pojemności łyżki min. 1,3 m3; 4) jednej minikoparki na gąsienicach; 5) jednego spychacza gąsienicowego o mocy silnika min. 90 kW; 6) jednej koparki gąsienicowej o mocy silnika min. 120 kW o pojemności łyżki min. 1,3 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m; 7) jednej koparki kołowej o mocy silnika min. 99 kW o pojemności łyżki min. 0,8 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m wraz z kierowcą i obsługą operatorską. 2. Szacunkowy obmiar pracy pojazdów transportowych i maszyn budowlanych określonych w pkt 1 (zwanych dalej Sprzętem) wynosi odpowiednio dla: 1) samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 i ładowności min. 12 ton: 1 600 godzin, 2) ciągnika o mocy min. 80 KM z przyczepą o ładowności min. 12 ton: 1 600 godzin, 3) ładowarko - spycharki o pojemności łyżki min. 1,3 m3: 1 600 godzin, 4) minikoparki na gąsienicach: 300 godzin, 5) spychacza gąsienicowego o mocy silnika min. 90 kW: 300 godzin, 6) koparki gąsienicowej o mocy silnika min. 120 kW o pojemności łyżki min. 1,3 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m: 300 godzin, 7) koparki kołowej o mocy silnika min. 99 kW o pojemności łyżki min. 0,8 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m: 300 godzin. 3. Określone ilości godzin pracy Sprzętu wskazanego w pkt 3 są ilościami szacunkowymi, które są ustalone w celu wyliczenia ceny oferty w niniejszym postępowaniu. 4. W toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą za faktycznie wykonane usługi w oparciu o potwierdzone raporty pracy Sprzętu i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie. 5. Określona w SIWZ i ogłoszeniu wielkość zamówienia nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy, co do faktycznej ilości godzin pracy jednostek Sprzętu, w toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu godzinowego usługi (do +/- 50 % wartości zamówienia) wskazanego w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia niezbędnej ilości Sprzętu potrzebnego do realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt 1, zgodnie z terminem podanym w pkt 3 formularza oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (nie później niż 24 godziny od przekazania zlecenia pisemnie, faksem, drogą elektroniczną lub telefonicznie). 7. Zamawiający zastrzega, możliwość dokonywania przesunięć godzinowych pracy Sprzętu w stosunku do ilości wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu. 8. Sprzęt wynajmowany przez Zamawiającego powinien spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych i inne przepisy szczegółowe, natomiast kierowcy oraz operatorzy powinni posiadać aktualne uprawnienia do prowadzenia/obsługi danego typu pojazdu/maszyny. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami m.in. ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U.2016.627), Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kobylnica.tensoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach