Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 25-602 Kielce, ul. Jagiellońska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 347-04-71,80,81,90,91 , fax. 041 347-04-70
- Data zamieszczenia: 2019-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Jagiellońska 72
25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, fax. 041 347-04-70
REGON: 12757400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem placów składowych i ładowarek do załadunku do obsługi zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2019/2020 w podziale na zdania częściowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajęcia placów składowych na materiały do zimowego utrzymania dróg(piasek, sól, i mieszankę piaskowo – solną oraz ładowarek (wraz z operatorami) do wykonywania mieszanek i załadunku materiałów do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w terminie od 01.11.2019r. do 31.03.2020r. na terenie działania czterech Obwodów Drogowych tj. OD Łopuszno, OD Nowa Słupia, OD Ćmielów i OD Tempoczów. Szczegółowy zakres realizacji zamówienia wymagania został szczegółowo określony Opisie zadań – Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70321000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 – 600,00 zł, - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 – 600,00 zł, - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3 – 600,00 zł, - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 4 – 600,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną