Przetargi.pl
Wynajem na potrzeby ZWWF w Białej Podlaskiej pojazdów wraz z kierowcami przeznaczonych do transportu osób i towarów

Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa ul. Marymoncka 34, Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3428712 , fax. 083 3428712
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa ul. Marymoncka 34, Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego
    ul. Akademicka 2 2
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3428712, fax. 083 3428712
    REGON: 00032783000025
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf-bp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem na potrzeby ZWWF w Białej Podlaskiej pojazdów wraz z kierowcami przeznaczonych do transportu osób i towarów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie na potrzeby ZWWF w Białej Podlaskiej pojazdów obsługiwanych przez kierowców Wykonawcy, przeznaczonych do transportu osób z 16, 24, 27, 43, 49 miejscami dla pasażerów, którymi Wykonawca będzie świadczył usługę transportu pasażerskiego na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej i poza jej granicami oraz wynajęcie pojazdu obsługiwanego przez kierowcę Wykonawcy przeznaczonego do transportu towarów (materiałów, sprzętu sportowego itp.), którym Wykonawca będzie świadczył usługę transportu towarowego na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na pięć zadań: 1/ zadanie nr 1 - wynajem pojazdów wraz z kierowcami przeznaczonych do krajowego transportu osób z 16 miejscami dla pasażerów; 2/ zadanie nr 2 - wynajem pojazdów wraz z kierowcami przeznaczonych do krajowego transportu osób z 24 i 27 miejscami dla pasażerów; 3/ zadanie nr 3 - wynajem pojazdów wraz z kierowcami przeznaczonych do krajowego transportu osób z 43 i 49 miejscami dla pasażerów; 4/ zadanie nr 4 - wynajem pojazdów wraz z kierowcami przeznaczonych do międzynarodowego transportu osób z 49 miejscami dla pasażerów; 5/ zadanie nr 5 - wynajem pojazdów wraz z kierowcami przeznaczonych do krajowego transportu towarów. Złożona oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych zadań przedmiotu zamówienia. Zakres rzeczowy w/w zadań został przedstawiony w części ogłoszenia dotyczącej ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1./ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1.1.) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.3.1.; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać każdy z Wykonawców (muszą wykazać że żaden z Wykonawców nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych). 2.1.2.) posiadają uprawnienia do wykonania działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem, poprzez wykazanie, że: a) pozostają w obrocie prawnym zgodnie z przepisami; b) posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (dotyczy zadania nr 1, 2, 3); c) posiadają licencję na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego osób (dotyczy zadania nr 4); d) posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy (dotyczy zadania nr 5) - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.3.2., 2.3.3.-2.3.6.; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi każdy z Wykonawców spełniać w takim zakresie, w jakim będzie wykonywał zamówienie. 2.1.3.) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.3.2; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek muszą spełniać łącznie. 2.1.4.) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie: a) w zadaniu nr 1 - 3 sprawnych technicznie pojazdów z aktualnymi badaniami technicznymi, nie starszych niż 10 lat eksploatacji od daty produkcji, przeznaczonych do transportu osób z minimum 16 miejscami dla pasażerów, obsługiwanych przez kierowców Wykonawcy; b) w zadaniu nr 2 - 2 sprawnych technicznie pojazdów z aktualnymi badaniami technicznymi, nie starszych niż 10 lat eksploatacji od daty produkcji, przeznaczonych do transportu osób (1 pojazd z minimum 24 miejscami dla pasażerów oraz 1 pojazd z minimum 27 miejscami dla pasażerów), obsługiwanych przez kierowców Wykonawcy; c) w zadaniu nr 3 - 6 sprawnych technicznie pojazdów z aktualnymi badaniami technicznymi, wyposażonych w fotele typu lotniczego (uchylno-przesuwane) i nie starszych niż 15 lat eksploatacji od daty produkcji, przeznaczonych do transportu osób (4 pojazdy z minimum 43 miejscami dla pasażerów oraz 2 pojazdy z minimum 49 miejscami dla pasażerów), obsługiwanych przez kierowców Wykonawcy; d) w zadaniu nr 4 - 1 sprawnego technicznie pojazdu z aktualnymi badaniami technicznymi, wyposażonego w fotele typu lotniczego (uchylno-przesuwane) i nie starszego niż 15 lat eksploatacji od daty produkcji, przeznaczonego do transportu osób z minimum 49 miejscami dla pasażerów, obsługiwanego przez kierowców Wykonawcy; e) w zadaniu nr 5 - 1 sprawnego technicznie samochodu ciężarowego z aktualnymi badaniami technicznymi, przeznaczonego do transportu towarów, obsługiwanego przez kierowcę Wykonawcy - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.3.2, 2.3.7., 2.3.8.; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek muszą spełniać łącznie. 2.1.5.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.3.2; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek muszą spełniać łącznie. 2.2./ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 2.3. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3./ W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w poszczególnym zadaniu niniejszego postępowania, określonych w pkt 2.1., złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 2.3.1.) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wypełnione w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1. do SIWZ - oferta powinna zawierać tylko jedno w/w oświadczenie bez względu na ilość oferowanych do wykonania zadań); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie musi być złożone przez każdego z Wykonawców (w imieniu swojej firmy składa i podpisuje oddzielnie każdy członek wchodzący w skład konsorcjum / każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej). 2.3.2.) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 2.1. ppkt 1.1.2.. - 2.1.5. (wypełnione w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 2.2. do SIWZ - oferta powinna zawierać tylko jedno w/w oświadczenie bez względu na ilość oferowanych do wykonania zadań); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie w imieniu konsorcjum/spółki cywilnej składa i podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum / wszystkich wspólników spółki cywilnej lub podpisują wszyscy członkowie konsorcjum / wszyscy wspólnicy spółki cywilnej. 2.3.3.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oferta może zawierać tylko jeden w/w dokument bez względu na ilość oferowanych do wykonania zadań); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być złożony przez każdego z Wykonawców. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu zobowiązany jest złożyć aktualny dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający(e) odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3.4.) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust 1 i art. 12 ustawy z dnia 06.09.2001r. - o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm) - dotyczy zadania nr 1, 2, 3 (oferta może zawierać tylko jeden w/w dokument bez względu na ilość oferowanych do wykonania zadań); 2.3.5.) aktualną licencję na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust 1 i art. 12 ustawy z dnia 06.09.2001r. - o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm) - dotyczy zadania nr 4; 2.3.6.) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, o której mowa w art. 5 ust 1 i art. 12 ustawy z dnia 06.09.2001r. - o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm) - dotyczy zadania nr 5; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w ppkt 2.3.4. - 2.3.6. ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. 2.3.7.) wykaz pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wypełniony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (Wykonawca musi wypełnić w/w wykaz oddzielnie na każde zadanie, na które składa ofertę); 2.3.8.) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jeżeli w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 Wykonawca wskazał pojazdy, którymi będzie dysponował; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w ppkt 2.3.7 i 2.3.8. ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. Na ofertę ponadto składają się następujące dokumenty: 2.3.9.) formularz oferty (wypełniony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2.3.10.) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, potwierdzające uprawnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2.4./ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), złożona oferta musi zawierać: 2.4.1.) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego (dokument ten może zastąpić umowa, jeżeli zawiera w/w informacje); 2.4.2.) pozostałe dokumenty wymienione w pkt 2.3., z wyjątkiem oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub każdego Wykonawcę. 2.5./ W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.5.1.) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego w pkt 2.3. ppkt. 2.3.3., Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5.2.) pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2.3. Wykonawca zagraniczny składa tak jak Wykonawca polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf-bp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach