Przetargi.pl
Wynajem, montaż, obsługa i demontaż sprzętu oświetleniowego na potrzeby realizacji oświetlenia koncertów, które odbędą się w dniach 21-23 maja 2009 roku w Krakowie w ramach Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Część I - koncert w Filharmonii im. K. Szyma

Krakowskie Biuro Festiwalowe ogłasza przetarg

  • Adres: 31-513 Kraków, ul. Olszańska 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4249650 , fax. 012 4249652
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Biuro Festiwalowe
    ul. Olszańska 7 7
    31-513 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4249650, fax. 012 4249652
    REGON: 35121004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem, montaż, obsługa i demontaż sprzętu oświetleniowego na potrzeby realizacji oświetlenia koncertów, które odbędą się w dniach 21-23 maja 2009 roku w Krakowie w ramach Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Część I - koncert w Filharmonii im. K. Szyma
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części, które obejmują odpowiednio wynajem, montaż, obsługę i demontaż sprzętu oświetleniowego na potrzeby realizacji oświetlenia koncertu w Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie, który odbędzie się 22 maja 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315272606
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz dla części I: wykonali - w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie - polegające na wynajmie, montażu, obsłudze i demontażu sprzętu oświetleniowego na potrzeby realizacji oświetlenia koncertów, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 10 tys. zł brutto każde oraz dysponują lub będą dysponować sprzętem oświetleniowym opisanym w załączniku nr 6 do SIWZ; dla części II:wykonali - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 zamówienia - polegającego na wynajmie, montażu, obsłudze i demontażu sprzętu oświetleniowego na potrzeby realizacji oświetlenia koncertów, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł brutto każde oraz dysponują lub będą dysponować sprzętem oświetleniowym opisanym w załącznikach 7, 7a do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: - w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do SIWZ) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). - w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.Wykaz sprzętu oświetleniowego, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, odpowiednio dla części, na które Wykonawca składa ofertę - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5, 5 a do SIWZ (oddzielnie dla każdej części) 2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu oświetleniowego, jeżeli w wykazach, o których mowa powyżej, Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia - oddzielnie dla każdej z części (jeśli dotyczy) 3.Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4, 4 a do SIWZ (oddzielnie dla każdej z części) 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie/wykazach, o którym/których mowa powyżej zostały wykonane należycie (oddzielnie dla każdej z części)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach