Krakowskie Biuro Festiwalowe ogłasza przetarg
- Adres: 31-513 Kraków, ul. Olszańska 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4249650 , fax. 012 4249652
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Biuro Festiwalowe
ul. Olszańska 7 7
31-513 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4249650, fax. 012 4249652
REGON: 35121004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem, montaż, obsługa i demontaż sprzętu nagłośnieniowego na potrzeby imprezy Wianki, która odbędzie się w dniu 20 czerwca 2009 roku na Bulwarach Wiślanych w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie sprzętu nagłośnieniowego - wynajem, montaż, obsługę i demontaż, na potrzeby imprezy Wianki, która odbędzie się w dniu 20 czerwca 2009 roku na Bulwarach Wiślanych w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonali - w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie - polegające na wynajmie, montażu, obsłudze i demontażu sprzętu nagłośnieniowego, na potrzeby realizacji nagłośnienia koncertów, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 180 tys. zł brutto każde i dysponują lub będą dysponować sprzętem nagłośnieniowym opisanym w załączniku nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie - w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do SIWZ) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia) 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.Wykaz sprzętu nagłośnieniowego, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu nagłośnieniowego, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia (jeśli dotyczy) 3.Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie 3 zostały wykonane należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/PN/19/2013 Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu, pomocy dydaktycznych, pomocy multimedialnych oraz książek do Szkół podstawowych Gminy Wieprz w ramach projektu pt. Realizacja programów rozwojowych szkół podstawowych z terenu Gminy Wieprz współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Człowiek - najlepsza inwestycja
Dodano: 2013-11-25 - Dostawa zestawu do tłumaczeń w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce. Znak sprawy MSD-ZP/271/10/2011
Dodano: 2011-05-09