Przetargi.pl
Wynajem mikrobusów , autobusów ( autokarów ) wraz z kierowcą w kraju i za granicą, na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego

Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Julisza Słowackiego 12-14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 77695407 , fax. 071 7769122
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże Julisza Słowackiego 12-14 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 77695407, fax. 071 7769122
    REGON: 93195038200047
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zou.umwd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem mikrobusów , autobusów ( autokarów ) wraz z kierowcą w kraju i za granicą, na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wynajem mikrobusów , autobusów ( autokarów ) wraz z kierowcą w kraju i za granicą, na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601170001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp): a posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Dokonanie oceny spełnienia warunków przez Wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których listę zawiera rozdział V SIWZ. 3. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił ww warunki. 4. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Nie spełnienie któregokolwiek z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, skompletowane w poniższej kolejności: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. Licencja na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu osób mikrobusem, autobusem ( autokarem ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Pzp (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 7. Wykaz posiadanych pojazdów niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem roku produkcji i przebiegu, 8. Wykaz firm i innych podmiotów, dla których Wykonawca świadczył podobne usługi w okresie ostatnich trzech lat, 9..Zaakceptowany projekt Umowy wraz z Załącznikiem do Umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zou.umwd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach