Przetargi.pl
Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską oraz inne usługi do realizacji w 2009 roku zadań Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych.

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 752 05 20 , fax. 089 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11 11
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 752 05 20, fax. 089 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską oraz inne usługi do realizacji w 2009 roku zadań Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót w zakresie budownictwa związanych z wymianą nawierzchni chodników i ulic oraz zakładaniem zieleńców na terenie Miasta Kętrzyn. Wymagany sprzęt to: ciągniki z przyczepami, zagęszczarki lemieszowe o masie min. 200 kg, piła do cięcia betonu lub tzw. gilotyna, wózki widłowe lub inny sprzęt do rozładunku materiału na paletach, samochody dostawcze o ładowności do 2,5t.,koparko-ładowarki o poj. łyżki min. 0,5m3, ręczny sprzęt typu; oskard, sztychówki, łopaty, łomiki, młoty ślusarskie 5kg, grabie - dla obsługi 120 pracowników zatrudnionych przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych, Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych przy prowadzeniu robót polegających na wymianie nawierzchni chodników i ulic oraz zakładaniu zieleńców na terenie Miasta Kętrzyn - poprzez wyznaczenie kierowników odcinków robót: kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi drogowymi. Zapewnienie zaplecza socjalnego na czas prowadzenia robót dla 120 pracowników Urzędu Miasta w Kętrzynie wraz z przenośnymi sanitariatami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie wynajmu maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską, o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100), dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego pozwalającego na odpowiednie wykonanie zamówienia, tj. dysponują minimum: ciągnik wraz przyczepą - wymagana ilość minimum - 4 komplety; zagęszczarki lemieszowe o masie min. 200 kg, - wymagana ilość minimum - 4 szt; piła do cięcia betonu lub gilotyna, - wymagana ilość minimum - 2 szt; wózki widłowe lub inny sprzęt do rozładunku materiału na paletach, - wymagana ilość minimum - 2 szt; samochody dostawcze o ładowności do 2,5t., - wymagana ilość minimum - 1 szt; koparko-ładowarki o poj. łyżki min. 0,5m3, - wymagana ilość minimum - 2 szt. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej- kierownik budowy lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganej do wykonania zamówienia osoby; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 złotych (sto tysięcy zł 00/100), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełnienia warunków określonych w pkt.1 lit. b - e będzie dokonana łącznie w stosunku do wspólnie występujących wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę, w przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca dostarczy: wykaz wykonanych usług (co najmniej jedna usługa) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące usługi w zakresie wynajmu maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską, o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100) - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ. Do wykazu wykonawca dołączy dokumenty (np. opinie, referencje), potwierdzające, że wykazane w wykazie prace zostały wykonane z należytą starannością, W celu potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym wykonawca złoży: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; w przypadku korzystania w zakresie zaplecza technicznego z potencjału innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; W celu potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca złoży: wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu osób muszą być dołączone dokumenty wydane przez stosowne komisje kwalifikacyjne potwierdzające posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem oraz aktualne zaświadczenia poświadczające przynależność do właściwych izb zawodowych.; w przypadku korzystania w zakresie zaplecza osobowego z potencjału innych podmiotów -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca złoży: oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ). polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 100.000,00 złotych (sto tysięcy zł 00/100), od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach