Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2251875 , fax. 042 2251878
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Warzywna 6 6
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 042 2251875, fax. 042 2251878
REGON: 47001384300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.bip.um.pabianice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYNAJEM MASZYN BUDOWLANYCH Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest świadczenie usługi polegającej na wynajęciu maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską do prac przy hałdowaniu i rozplanowywaniu mas ziemnych nawożonych w celu rekultywacji składowiska odpadów komunalnych w Łaskowicach. 2. Wykaz przewidzianych do wynajęcia maszyn budowlanych: a) koparko - ładowarka o mocy 100 kM - szt. 2 b) spychacz gąsienicowy o mocy do 100 kM - szt. 2 3. Przewidywaną ilość godzin pracy w/w sprzętu szacuje się na: a) koparko - ładowarki - około 350 h (godzin zegarowych), b) spychacze - około 355 h (godzin zegarowych). 4. Rozliczenia finansowe nastąpią na podstawie rzeczywistego czasu pracy sprzętu odnotowanego w karcie pracy sprzętu. Każdorazowy początek i koniec czasu pracy zostanie potwierdzony przez pracownika Zamawiającego odpowiedzialnego za dozór pracy sprzętu. 5. Prace należy prowadzić w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami dla tego typu prac, a w szczególności przestrzegać przepisów bhp i ppoż. (Dz. U. z 1997, Nr 129 poz. 844) 6. Przed przystąpieniem do prac, każdy operator maszyny budowlanej powinien być przeszkolony w zakresie bhp i ppoż, co powinno być poświadczone odpowiednim dokumentem. 7. Natężenie realizacji usługi będzie uzależnione od dostaw mas ziemnych. Każdorazowo po wystąpieniu przerwy w realizacji usługi, Wykonawca będzie informowany telefonicznie przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem o konieczności stawienia się pod w/w adres w celu kontynuowania usługi. 8. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania w proponowanym sprzęcie budowlanym - licznika maszynogodzin. Licznik powinien posiadać ważną legalizację i być oplombowany. 9. Kod CPV: 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Brak obowiązku wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie B. wykonać zamówienie w terminie: do dnia 31.12.2009 roku (nie dłużej niż do wyczerpania limitu godzin zegarowych) ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia C. zaakceptować termin i sposób płatności - płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury, fakturowanie etapowe (częściowe) ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia D. posiadać uprawnienia do wykonywania tego typu czynności poprzez przedstawienie uprawnień operatora (-rów). ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w SIWZ). b). uprawnienia do wykonywania tego typu czynności poprzez przedstawienie uprawnień operatora (-rów). Wszystkie w/w dokumenty składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pabianice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i przydrożnych rowów odwadniających
Dodano: 2016-04-08 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016 W PABIANICACH
Dodano: 2015-08-04 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015 W PABIANICACH - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2014-10-10 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015 W PABIANICACH
Dodano: 2014-09-22 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz przydrożnych rowów odwadniających
Dodano: 2014-04-10 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2013/2014 W PABIANICACH - POJAZDY CIĘŻAROWE ORAZ POJAZDY DO ODŚNIEŻANIA DRÓG GRUNTOWYCH
Dodano: 2013-11-12 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2013/2014 W PABIANICACH
Dodano: 2013-10-28 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz przydrożnych rowów odwadniających
Dodano: 2013-05-16 - Usługi w zakresie bieżącego utrzymania przydrożnych rowów odwadniających na terenie Powiatu Łowickiego
Dodano: 2012-06-12 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych
Dodano: 2012-04-23