Przetargi.pl
Wynajem maszyn budowlanych i środków transportowych do przewozu maszyn budowlanych i kruszyw

Zespół Składnic Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Kazimierzowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 632-65-27 , fax. 0-25 632-58-79
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych
    Kazimierzowska 9
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 632-65-27, fax. 0-25 632-58-79
    REGON: 12567223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zslp.warszawa.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem maszyn budowlanych i środków transportowych do przewozu maszyn budowlanych i kruszyw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn wraz z operatorem do robót budowlanych oraz środków transportowych do przewozu maszyn drogowych i materiałów masowych z możliwością rozładunku, z podziałem na części (zadania): zadanie nr 1 - samochód ciężarowy do transportu kruszyw - w ilości 1300 godzin; zadanie nr 2 - zestaw samochodowy do transportu niskopodwoziowego maszyn pomiędzy budowami - w ilości 8800 km; zadanie nr 3 - spycharka - w ilości 1000 godzin; zadanie nr 4 - koparka gąsiennicowa - w ilości 700 godzin; zadanie nr 5 - rozściełacz - w ilości 150 godzin. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego tj. ZSLP w Siedlcach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla zadań: dla zadania nr 1 w wysokości 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset i 00/100 zł) dla zadania nr 2 w wysokości 792,00 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt dwa i 00/100 zł) dla zadania nr 3 w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy i 00/100 zł) dla zadania nr 4 w wysokości 2 520,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset dwadzieścia i 00/100 zł) dla zadania nr 5 w wysokości 1 350,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt i 00/100 zł) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 44 1600 1462 1823 1585 6000 0003 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wynajem maszyn budowlanych i środków transportowych do przewozu maszyn budowlanych i kruszyw, zadanie nr ___.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. niewiążący wzór zobowiązania o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - załącznik nr 3 SIWZ; 2. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach