Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
- Data zamieszczenia: 2019-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Warszawska 1
66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
REGON: 00053000575110 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem lodowiska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wynajem lodowiska 1. Rodzaj zamówienia: usługi 2. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa kompletnego demontowalnego sztucznego lodowiska w sezonie jesienno - zimowym 2019/2020, wraz z elementami towarzyszącymi. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a) Dzierżawa i montaż kompletnego mobilnego lodowiska o wymiarach min 20m x 40m umożliwiającego poprawne i niezawodne działanie systemu chłodniczego, b) Dzierżawa maszyny do konserwacji lodu (rolba), c) Dzierżawa i montaż oświetlenia tafli lodowiska i terenu wokół lodowiska (4 szt. lamp), d) Dzierżawa 1 szt. suszarki do łyżew, e) Dzierżawa 100 szt. łyżew o numeracji wskazanej przez zamawiającego, f) Dzierżawa elektrycznej ostrzałki do łyżew, g) Dzierżawa 5 szt pingwinów do nauki jazdy na łyżwach h) Dzierżawa i montaż podestów i gum pod ciągi komunikacyjne do kasy i wejścia na lodowisko, i) Dzierżawa i montaż oświetlenia świątecznego wokół tafli lodowiska. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42513200-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich (oryginał), D. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopii poświadczonej notarialnie, E. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopii poświadczonej notarialnie, F. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU GASTRNOMICZNEGO Z PODZIAŁEM NA 3 części:
Dodano: 2022-09-13 - Dostawa chłodni kontenerowych w ilości 2 szt. dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Międzyrzeczu.
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa 3 chłodni kontenerowych w ilości 3 sztuk dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sulęcinie
Dodano: 2021-01-17 - Dostawa chłodni kontenerowych w ilości 2 sztuk dla Powiatowego inspektoratu Weterynarii w Międzyrzeczu
Dodano: 2020-12-08 - Dostawa chłodni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Słubicach z/s w Ośnie Lubuskim
Dodano: 2020-11-24 - Dostawa chłodni kontenerowych w ilości 3 sztuk dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sulęcinie
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa przewoźnych chłodni kontenerowych w ilości 8 sztuk dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gorzowie Wielkopolskim
Dodano: 2020-10-26 - Dostawa chłodni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Słubicach z/s w Ośnie Lubuskim
Dodano: 2020-08-26 - Dostawa chłodni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Słubicach z/s w Ośnie Lubuskim
Dodano: 2020-08-07 - Dostawa chłodni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Słubicach z/s w Ośnie Lubuskim
Dodano: 2020-07-24