Przetargi.pl
Wynajem ładowarki o pojemności łyżki 0,9 m3 wraz z operatorem do prac remontowych na terenie Gminy Więcbork w ilości 400 godzin

Urząd Miejski w Więcborku ogłasza przetarg

  • Adres: 89-410 Więcbork, ul. Mickiewicza 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3895207 , fax. 052 3897212
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Więcborku
    ul. Mickiewicza 22 22
    89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3895207, fax. 052 3897212
    REGON: 00053014600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem ładowarki o pojemności łyżki 0,9 m3 wraz z operatorem do prac remontowych na terenie Gminy Więcbork w ilości 400 godzin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem ładowarki o pojemności łyżki 0,9 m3 wraz z operatorem do prac remontowych na terenie Gminy Więcbork. Planowana ilość pracy ładowarki w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2010 r. wynosi 400 godz. Dni i czas pracy sprzętu: 1)Podstawowy czas pracy sprzętu wraz z obsługą będzie wynosił od 1 do 6 godzin dziennie w zależności od rzeczywistych potrzeb, w godzinach od 8.00 do 14.00. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zgłaszał swoje potrzeby w zakresie realizacji usługi objętej zamówieniem w formie telefonicznej; 2)Zgłoszenie wynajmu sprzętu będzie składane z 1-dniowym wyprzedzeniem; 3)W wyjątkowych przypadkach Zamawiający, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy może wydłużyć czas pracy w poszczególnych dniach do godziny 17.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - w/w dokumenty składa zgodnie z zasadami określonymi w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006r. Nr 87 poz.605 z późn. zm.). Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje doświadczeniem zawodowym, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wykonawca winien posiadać niezbędne doświadczenie i wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 usługą o podobnym charakterze, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ i przedłożyć odpowiednie referencje. Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1) informację o posiadanym sprzęcie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 2) nformację o posiadanym potencjale kadrowym zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Do informacji winna być dołączona kserokopia prawa jazdy i uprawnień na obsługę wymienionego w ofercie sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach