Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
- Data zamieszczenia: 2012-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
Księginice 14 14
59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
REGON: 02051616500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYNAJEM KOPARKO-ŁADOWARKI WRAZ Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ PRZY REALIZACJI INWESTYCJI GMINNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wynajęcie koparko-ładowarki kołowej klasy 3, szer. tylnej łyżki 30 cm, 60 cm, 90 cm wraz z obsługą operatorską w celu realizacji inwestycji gminnych polegających na budowie sieci wodociągowo-kanalizacyjnych. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. podstawienia sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatorską na każde wezwanie Zamawiającego; b. odkopywania gruntu z zachowaniem spadków; c. przywrócenia gruntu do stanu pierwotnego po robotach instalacyjnych; d. pomocy operatora w robotach wykończeniowych, tj. porządkowanie terenu, grabienie, zamiatanie itp.; e. w przypadku przeniesienia miejsca pracy do innej miejscowości - przewóz urządzeń (zagęszczarka, skoczek); f. zabezpieczenie na żądanie Zamawiającego drugiej koparki o podobnych parametrach technicznych. Rozliczenie przedmiotu zamówienia następować będzie za faktyczne wykonanie usługi według ceny jednostkowej podanej w ofercie. Każda godzina pracy będzie potwierdzana przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego na karcie pracy sprzętu z wyszczególnieniem miejsca pracy. Czas pracy sprzętu wraz z obsługą operatora będzie liczony od momentu przybycia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, do czasu zakończenia prac. Koszt dojazdu w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz koszt powrotu ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć karty pracy wraz z fakturą. Prace, będą każdorazowo zlecone Wykonawcy przez Zamawiającego w pisemnych zleceniach za pośrednictwem wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w których zostanie określony miejsce, termin i godzina rozpoczęcia prac. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanych robót, zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie robót itp.). Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=71&r=r
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług sprzętem: koparko - ładowarka kołowa, koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2016 roku
Dodano: 2016-02-04 - Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorską
Dodano: 2015-07-12 - Świadczenie usług sprzętem: koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku
Dodano: 2015-05-25 - Świadczenie usług sprzętem: koparko - ładowarka kołowa, koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku
Dodano: 2015-04-21 - Świadczenie usług sprzętem: koparko - ładowarka kołowa, koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku
Dodano: 2015-04-03 - Świadczenie usług sprzętem: koparko - ładowarka kołowa, koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku
Dodano: 2015-03-19 - USŁUGI TRANSPORTOWE I SPRZĘTOWE ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG
Dodano: 2015-02-06 - Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na Składowisku Odpadów Komunalnych w Legnicy- TP/TO/11/2014
Dodano: 2014-10-24 - Wykonanie usług przy utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w 2014 r. z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - wynajem frezarki samojezdnej z wysięgnikiem o szerokości frezowania co najmniej 0,50 m z samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności ponad 10 Mg. ; zadanie nr 2 - wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności ponad 10 Mg.
Dodano: 2014-10-17 - Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorską
Dodano: 2014-10-13