Przetargi.pl
Wynajem koparki wraz z obsługą operatora do bieżącego utrzymania dróg gminnych

Gmina Jaktorów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-313 Jaktorów, ul. Warszawska 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8564026, 8564069 , fax. (046) 855 21 88
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaktorów
    ul. Warszawska 33 33
    96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8564026, 8564069, fax. (046) 855 21 88
    REGON: 75014825900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem koparki wraz z obsługą operatora do bieżącego utrzymania dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wynajem koparki przedsiębiernej o pojemności łyżki do 0,8 m3, wraz z obsługą operatora - do bieżącego utrzymania dróg gminnych ( konserwacja rowów i ścinanie poboczy ). Planowana ilość godzin ok. 560. W zakresie przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione drogi: gruntowe ulepszone, gruntowe nie ulepszone, pobocza dróg twardych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, przynajmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym celu Wykonawca wykaże , że osoby wskazane do realizacji zamówienia posiadają staż pracy na koparce minimum 3 lata i posiadają uprawnienia operatora koparki. b) Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędny sprzęt do wykonania zamówienia - posiada minimum 1 koparkę przedsiębierną o pojemności łyżki 0,8 m3 lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu do wykonania zamówienia. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Pełnomocnictwa do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakimi dysponuje wykonawca - wymagane posiadanie minimum jednej koparki o poj. 0,8 m3 6.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, stażu, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia - wymagany staż pracy na koparce minimum 3 lata, 7.Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia operatora koparki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaktorow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach