Przetargi.pl
Wynajem kontenerów biurowych na zaplecze budowy dla Biura Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o.

Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 80-103 Gdańsk, ul. Kartuska 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 722 00 00 , fax. 058 722 00 01
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o.
    ul. Kartuska 5 5
    80-103 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 722 00 00, fax. 058 722 00 01
    REGON: 22050229200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka celowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem kontenerów biurowych na zaplecze budowy dla Biura Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż i wynajem na okres 24 miesięcy 62 kontenerów na zaplecze budowy dla Biura Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o., zgodnie z projektem Siedziba Biura Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Sp. z o.o. przy ul. Uczniowskiej 28 w Gdańsku. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: dostarczenie kontenerów, kompleksowy montaż kontenerów na potrzeby zaplecza budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego (na nawierzchni przygotowanej przez zamawiającego), podłączenie instalacji wewnętrznych do sieci zewnętrznych (realizowanych przez zamawiającego), demontaż obiektu po okresie wynajmu i uporządkowanie terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów wymienionych niżej, według formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bieg2012.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach