Przetargi.pl
Wynajem kompaktora do zagęszczania odpadów

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów 225
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2235810
  • Data zamieszczenia: 2011-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    Ostrów 225 225
    39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2235810
    REGON: 69003156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem kompaktora do zagęszczania odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wynajmie kompaktora przeznaczonego do zagęszczenia odpadów składowanych na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Kozodrza gm. Ostrów. 2. Parametry techniczne: 1) silnik o mocy min. 250 KM spełniający europejskie normy czystości spalin, 2) masa eksploatacyjna min. 23 tony, 3) rok produkcji 2011, 4) przebieg maszyny nie więcej niż 300 mtg, 5) parametry techniczne umożliwiające eksploatację maszyny w trybie pracy ciągłej 12-godzinnej w warunkach dużego zapylenia; konstrukcja maszyny nie może być pochodną modyfikacji ładowarki 3. Podstawowe wyposażenie maszyny: 1) koła stalowe okołkowane, maksymalna ilość kołków na jednym kole 30 szt., 2) zgarniacze dla wszystkich kół, komplet osłon do pracy na składowisku odpadów, 3) lemiesz o pojemności min. 10 m3, 4) układ chłodzenia powinien zapewniać ciągłą pracę maszyny w temperaturach do + 35°C, 5) kabina operatora spełniająca normy CE/zabezpieczająca operatora przed skutkami przewrócenia pojazdu/ wyposażona w: a) klimatyzację, b) nagrzewanie, c) podciśnieniowy system wietrzenia, d) wyjście bezpieczeństwa, 4. Czas pracy kompaktora wynosił będzie około 165 mtg miesięcznie. 5. Ww. ilość motogodzin została określona szacunkowo. Faktyczna ich ilość w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu zamówienia nie będzie stanowić podstaw do roszczeń Wykonawcy z tego powodu. 6. Dostawa maszyny na składowisko odpadów w Kozodrzy wraz z dokumentacją techniczno - ruchową w języku polskim oraz przeszkolenie 2-3 operatorów w zakresie obsługi maszyny, nastąpi na koszt Wykonawcy - w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy. 7. Zamawiający zapewnia: a) obsługę sprzętu wykonywaną przez operatorów posiadających stosowne uprawnienia do obsługi sprzętu oraz przeszkolenie w zakresie bhp, b) bieżące utrzymanie maszyny, konserwację, drobne naprawy wynikające z normalnej eksploatacji, w miejscu pracy maszyny, c) niezbędne ilości oleju napędowego oraz materiałów eksploatacyjnych: oleje, smary, płyny koniecznych do eksploatacji maszyny, 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca zapewnia przeglądy serwisowe, w zakresie i w terminach określonych w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia, w miejscu pracy maszyny, b) Wykonawca zapewnia gwarancję na zespół napędowy i układ hydrauliczny na okres trwania umowy, ale nie dłużej niż 4000 mtg c) czas reakcji serwisu Wykonawcy - 24 godziny od zgłoszenia przekazanego faksem, d) Wykonawca zapewnia ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie w zakresie nieprzewidzianej, nagłej fizycznej utraty, uszkodzenia ubezpieczonego sprzętu bądź jego części, w sposób powodujący konieczność ich naprawy lub wymiany z jakiejkolwiek przyczyny, w tym: - szkody powstałe w wyniku wybuchu ognia i innych zdarzeń losowych, - szkody powstałe w wyniku kradzież z włamaniem, rabunku i dewastacji, - szkody powstałe w wyniku kradzieży zwykłej, - szkody powstałe wskutek kolizji, uszkodzenia, - szkody powstałe w trakcie transportu, załadunku i rozładunku, - szkody powstałe w wyniku powodzi, e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, f) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. g) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, h) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, i) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN). 1.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie w BS Ropczyce Nr 66 9171 0004 0009 7550 2000 0020, do końca terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający będzie uważał wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na jego koncie. Oryginał lub kopię przelewu należy załączyć do oferty. 3. Wniesienie wadium w pozostałych formach, określonych w pkt.1 wymaga przedłożenia pisma (oryginału) będącego poręczeniem / gwarancją banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji obowiązującym przez okres związania ofertą, na odpowiednią kwotę 10 000,00 PLN zawierającego informację, że udzielona gwarancja / poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium, na rzecz Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie, 39-103 Ostrów 225 dotyczące przetargu na wynajem kompaktora oraz zobowiązanie banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji, wypłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 Ustawy P. Z. P.Gwarancja bankowa winna być zgodna z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 4. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 Ustawy P. Z. P

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach