Przetargi.pl
Wynajem i utrzymanie w sprawności technicznej oraz kompleksowa obsługa serwisowa toalet przenośnych na terenie miasta Częstochowy.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem i utrzymanie w sprawności technicznej oraz kompleksowa obsługa serwisowa toalet przenośnych na terenie miasta Częstochowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem i utrzymanie w sprawności technicznej oraz kompleksowa obsługa serwisowa toalet przenośnych od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r. 1) Toalety przenośne będą ustawiane we wskazanych miejscach na terenie miasta Częstochowy w terminach podanych przez Oczyszczalnię Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie: a) toalety ustawiane w okresach dłuższych niż 1 miesiąc: i. nie więcej niż 12 kabin na miesiąc (maksymalna liczba ustawień od kwietnia do października – 56 kabin), ii. ilość obowiązkowych serwisów na miesiąc 4, wliczone w cenę ustawienia, b) toalety ustawiane okolicznościowo na okres od 1 do 7 dni: i. około 400 ustawień w okresie obowiązywania umowy, ii. ilość obowiązkowych serwisów 2, wliczone w cenę ustawienia, c) Zamawiający będzie zamawiał toalety u Wykonawcy w formie pisemnej z wyprzedzeniem 3 dni kalendarzowych. 2) W okresie wynajmu toalety w całym czasie pozostają pod nadzorem i opieką Wykonawcy. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego serwisu: a) w przypadku ustawienia długoterminowego – max 210 b) w przypadku ustawienia krótkoterminowego – max 700 4) Dodatkowy serwis: a) może być wykonany po każdorazowym zawiadomieniu Zamawiającego w przypadku: i. pełnego wypełnienia zbiornika, ii. dewastacji lub innego aktu wandalizmu na podstawie zgłoszenia przez służby miejskie, pracowników Zamawiającego, Wykonawcy lub interwencji społecznej, b) czas reakcji na zgłoszenie wykonania dodatkowego serwisu wynosi co najwyżej 90 minut, c) w przypadku niemożliwości wykonania dodatkowego serwisu w wyniku dewastacji czy aktu wandalizmu Wykonawca ustawi nową kabinę po uprzednim każdorazowym powiadomieniu Straży Miejskiej lub Policji, 5) W celu właściwej realizacji zamówienia Wykonawca musi zapewnić całodobową łączność telefoniczną Zamawiającego z Wykonawcą. 7) Cenę netto oferty należy podać na cały czas obowiązywania umowy, powinna ona zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. 8) Poniższa tabela przedstawia ilości ustawień toalet długoterminowych i krótkoterminowych oraz ilości ich serwisów. 1 Kabiny standardowe Długoterminowe ustawienie powyżej jednego miesiąca - 56 ustawień 2 Dodatkowy serwis przy długoterminowym ustawieniu - 210 serwisów 3 Kabiny standardowe Jednorazowe ustawienie 1÷7 dni - 280 ustawień 4 Kabiny o podwyższonym standardzie Jednorazowe ustawienie 1÷7 dni - 40 ustawień 5 Kabiny dla osób niepełnosprawnych Jednorazowe ustawienie 1÷7 dni - 20 ustawień 6 Umywalki wolnostojące, dwustanowiskowe Jednorazowe ustawienie 1÷7 dni - 60 ustawień 7 Dodatkowy serwis przy jednorazowym ustawieniu 1÷7 dni - 700 serwisów 9) Minimalne wyposażenie kabin: a) Kabina standardowa: i. antypoślizgowa podłoga, ii. pisuar, iii. podajnik na 2 rolki papieru toaletowego, iv. zamek wewnętrzny, v. wskaźnik wolne/zajęte, vi. bezodpływowy zbiornik z wentylacją, b) Kabina o podwyższonym standardzie: i. pisuar, ii. antypoślizgowa podłoga, iii. zamek wewnętrzny, iv. wieszak na ubranie, v. uchwyty do rąk, vi. zawiesia do dźwigu, vii. lustro, viii. wskaźnik damski/męski, ix. wskaźnik wolne/ zajęte, x. dozownik mydła w płynie, xi. podajnik ręczników papierowych, xii. podajnik na 2 rolki papieru toaletowego, xiii. podwójny system wentylacji, xiv. bezodpływowy zbiornik z wentylacją, xv. umywalka ze zbiornikiem na wodę, c) Kabina dla osób niepełnosprawnych: i. antypoślizgowa podłoga, ii. zamek wewnętrzny, iii. stabilne poręcze na ścianach, iv. wskaźnik wolne /zajęte, v. podajnik na 2 rolki papieru toaletowego, vi. bezodpływowy zbiornik z wentylacją, vii. automat zamykający drzwi, d) Umywalki wolnostojące, dwustanowiskowe: i. 2 pompki nożne do podawania wody, ii. zakryty zbiornik na czystą wodę, iii. zakryty zbiornik na brudną wodę, iv. 2 dozowniki mydła w płynie, v. podajnik ręczników papierowych, vi. kosz na śmieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych i zero groszy). 2. Forma wniesienia wadium: 1) pieniądz, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancja ubezpieczeniowa, 4) gwarancja bankowa, 5) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Termin wnoszenia wadium w pieniądzu upływa w dniu złożenia oferty o godzinie 09:30 z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto Zamawiającego. Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Kompletna oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany druk Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 6) wykaz wykonanych lub wykonywanych zadań - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 7) oświadczenie o stanie prawnym - załącznik nr 4 do SIWZ, 8) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 – załącznik nr 5 do SIWZ 9) parafowany wzór umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 6 do SIWZ, 10) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, 11) dokument potwierdzający wpłatę wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach