Przetargi.pl
Wynajem i techniczne zarządzanie prostokątnym lub okrągłym namiotem

Biuro Promocji Zakopanego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 20-66-950 , fax. 0-18 20-66-950
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Promocji Zakopanego
    ul. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 0-18 20-66-950, fax. 0-18 20-66-950
    REGON: 49052629000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem i techniczne zarządzanie prostokątnym lub okrągłym namiotem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wynajem i techniczne zarządzanie prostokątnym lub okrągłym namiotem mogącym pomieścić nie mniej niż 1000 osób. Namiot musi spełniać następujące wymagania: - namiot powinien być okrągły lub prostokątny i musi pomieścić jednorazowo nie mniej niż 1000 osób, - namiot musi posiadać wyposażenie: podłoga, amfiteatr, ogrodzenie, środki bezpieczeństwa itp., oraz przestrzeń do postawienia sceny 10x15, - namiot wraz z całym wyposażeniem musi posiadać aktualne atesty przeciwpożarowe, - namiot musi posiadać wymagane przepisami prawa gaśnice (odpowiedni typ i ilość), - namiot musi mieć wymagane prawem oznakowanie przeciwpożarowe oraz regulamin obiektu, - do namiotu musi być dołączona duża garderoba (jako dodatkowy namiot prostokątny 4x10 + podłoga Zakres zamówienia obejmuje: - transport namiotu do Zakopanego, - montaż namiotu na Dolnej Równi Krupowej - dokładne miejsce wskaże zamawiający, - zarządzanie namiotem w okresie najmu ( w porozumieniu z wynajmującym) polegające na: obsłudze technicznej namiotu, ochranianiu namiotu w ciągu dnia, - uzyskanie w terminie przed 10.06.2009 r. wszystkich potrzebnych zezwoleń od Straży Pożarnej na eksploatacje namiotu oraz zezwoleń zgodnie z Prawem Budowlanym i innymi przepisami prawa - demontaż namiotu, - transport do siedziby wynajmującego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395225301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) posiadają wszystkie aktualne atesty tzn. nie wydane wcześniej niż w 2009 roku, na namioty, amfiteatr.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty od wykonawców na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków, które należy załączyć do oferty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! Jeżeli oferta jest składana przez więcej niż jednego wykonawcę np. przez podmiot działający w formie spółki cywilnej dokumenty rejestrowe należy załączyć dla każdego ze wspólników. W takim przypadku (oferty wspólne - składane przez więcej niż jednego wykonawcę ) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (odpowiednie oświadczenie zawierające imię i nazwisko pełnomocnika należy załączyć do oferty, oświadczenie ma być podpisane przez wszystkich wykonawców). 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę jeżeli nie wynika ono wprost z dokumentów rejestrowych firmy załączonych do oferty. 3) podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji 4) wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz treść i układ oferty muszą być zgodne z formularzem załączonym do specyfikacji) 5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności UWAGA! Wykonawca, który przy realizacji zamówienia zamierza korzystać z pomocy podwykonawców zobowiązany jest wyraźnie wskazać w swojej ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. - w takim wypadku należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ 6) kserokopię aktualnych atestów przeciwpożarowych namiotu i jego wyposażenia Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. IX.1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach