34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2020-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Krakowska 11 B
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem i serwisowanie kontenerów sanitarnych, kabin sanitarnych, umywalek wolnostojących, kontenerów socjalnych oraz portierni-stróżówki w okresie od 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r. (zamówienie z podziałem na 3 zadania) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem i serwisowanie kontenerów sanitarnych, kabin sanitarnych, umywalek wolnostojących, kontenerów socjalnych oraz portierni-stróżówki w okresie od 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 następujące zadania (części): 1) wynajem i serwis kontenerów sanitarnych – zadanie (część) nr 1; 2) wynajem i serwisowanie kabin sanitarnych z umywalkami oraz wynajem i serwisowanie umywalek wolnostojących – zadanie (część) nr 2; 3) wynajem kontenera socjalnego i portierni – stróżówki – zadanie (część) nr 3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdego zadania przedstawiony został w Opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącym załączniki nr 5A – 5C do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte są wszystkie części zamówienia w zakresie wykraczającym poza ilość i wartość zamówienia podstawowego, zgodnie opisem przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający w terminie odpowiednio do 30 listopada 2021 r. złoży Wykonawcy oświadczenie o zleceniu wykonania opcji. 6. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizacje zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie. 7. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ust. 5 w terminie do 30 listopada 2021 r. oznacza rezygnację z pozostałej części przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonanie zamówienia w zakresie zamówienia podstawowego. 8. Uzupełnieniem opisów przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowią załączniki nr 4A – 4C do SIWZ (Projekty umów). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem obiektów wystawienniczych - hal namiotowych, w ramach inwestycji „Przebudowa i budowa dróg oraz obiektów wystawienniczych” dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego.
Dodano: 2024-04-17 - Zakup i dostawa wraz z montażem kontenerów socjalno – sanitarnych.
Dodano: 2023-10-30 - Zwiększenie ochrony przeciwpowodziowej poprzez doposażenie infrastruktury socjalnej oraz technicznej obiektu hydrotechnicznego – zbiornika „Maziarnia” w Wilczej Woli poprzez dostawę kontenera biurowo-socjalnego wraz z toaletą, umywalką oraz kontenera magazynowego wraz z wykonaniem niezbędnych przyłączy energetycznych i wodno-kanalizacyjnych.
Dodano: 2021-02-10 - Zwiększenie ochrony przeciwpowodziowej poprzez doposażenie infrastruktury socjalnej oraz technicznej obiektu hydrotechnicznego – zbiornika „Maziarnia” w Wilczej Woli poprzez dostawę kontenera biurowo-socjalnego wraz z toaletą, umywalką oraz kontenera magazynowego wraz z wykonaniem niezbędnych przyłączy energetycznych i wodno-kanalizacyjnych.
Dodano: 2020-11-18 - „Budowa pawilonu do obsługi podróżnych na dworcu autobusowym w Krośnie”
Dodano: 2020-04-06 - Wynajem i serwisowanie kontenerów sanitarnych, kabin sanitarnych, umywalek wolnostojących, kontenerów socjalnych oraz portierni-stróżówki w okresie od 01.01.2020 r. – 31.12.2020 r. (zamówienie z podziałem na 3 zadania)
Dodano: 2019-12-16 - Dostawa i montaż pawilonu socjalnego w zabudowie kontenerowej
Dodano: 2018-11-21 - Dostawa i montaż pawilonu socjalnego w zabudowie kontenerowej
Dodano: 2018-11-13 - Dostawa i montaż pawilonu socjalnego w zabudowie kontenerowej
Dodano: 2018-10-31 - Dostawa i montaż pawilonu socjalnego w zabudowie kontenerowej
Dodano: 2018-10-23