Przetargi.pl
Wynajem i serwis kabin sanitarnych.

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem i serwis kabin sanitarnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wynajem i serwis w okresie 36 miesięcy 6 szt. przenośnych kabin sanitarnych (bez umywalek) dla potrzeb miasta Siedlce. Kabiny zostaną ustawione w różnych miejscach na terenie miasta. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lokalizacji kabin w zależności od potrzeb i zastrzega sobie bezpłatne prawo zmiany lokalizacji toalet w ramach obowiązującej umowy. 2. Wynajem i serwis kabin sanitarnych (standardowych oraz VIP i przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych) ustawianych na imprezy kulturalne na terenie miasta Siedlce w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowe warunki wykonania zadania: Wynajem 6 szt. przenośnych kabin sanitarnych na terenie miasta Siedlce, tj. ustawienie kabin na terenie miasta w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz usunięcie kabin po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Serwis kabin (2 razy w tygodniu, w dni robocze, to jest wtorki i piątki). W razie konieczności Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany dni tygodnia, w których wykonywane będą serwisy w zależności od potrzeb. Serwis kabin będzie obejmował: opróżnianie i odkażanie zbiornika na nieczystości ciekłe, mycie i odkażanie kabin, uzupełnianie papieru toaletowego, naprawy wszystkich uszkodzeń kabin, bądź wymiana kabin w przypadku znacznego uszkodzenia lub całkowitego zniszczenia. Przewidywane ustawienie dodatkowych kabin oraz ich serwisy będzie obejmowało między innymi następujące imprezy: 1. W dniach 8-9 maja w latach 2010-2012 - Jarmark Św. Stanisława - 6 szt. standard. 2. W dniach 25-29 maja w latach 2010-2012.- Jackonalia - 4 szt. standard + 1 szt. dla osób niepełnosprawnych. 3. W dniu 7 czerwca w latach 2010-2012 Festyn PCK - 4 szt. standard. 4. W dniach 3-14 czerwca w latach 2010-2012 Dni Siedlec - 40 szt. standard + 4 szt. VIP (wraz z przestawianiem kabin w inne miejsca). 5. W dniu 5 lipca w latach 2010-2012 - I Siedlecki Rock Open Air Festival - 5 szt. standard. 6. W dniu 23 sierpnia w latach 2010-2012. - Wakacyjna Kraina Zabawy - 2 szt. standard. 7. W dniach 5-6 września w latach 2010-2012 - Hosanna Festival - 2 szt. standard. 8. W dniu 27 września w latach 2010-2012. - Pożegnanie Lata - 2 szt. standard. 9. W dniu 11października w latach 2010-2012 - Dni Papieskie - 3 szt. standard. 10. W dniu 30 października w latach 2010-2012 - Parkingi przy Cmentarzach Janowskim i Centralnym (Wszystkich Świętych) - 10 szt. standard. 11. W dniu 22 grudnia w latach 2010-2012 - Wigilia na Placu - 2 szt. standard. 12. W dniu 31grudnia w latach 2010-2012 - Sylwester na Placu - 3 szt. standard. Razem: 88 szt. (w tym 83 szt. kabin w wersji standard, 4 szt. VIP, 1 szt. dla osób niepełnosprawnych). Podane ilości kabin obejmują wynajem każdej kabiny wraz z serwisem początkowym i końcowym. Podane ilości wynajmowanych kabin mogą ulegać zmianom w zależności od potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnik Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Posiadają zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych - na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) lub w przypadku braku wymienionego zezwolenia oświadczenie Wykonawcy, że gdy zostanie wyłoniony do świadczenia wyżej wymienionych usług, w wyniku rozstrzygniętego przetargu nieograniczonego, wystąpi niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu z wnioskiem o wydanie zezwolenia na świadczenie usług, e) Posiadają zezwolenie na transport nieczystości ciekłych o kodzie 20 03 04 - szlamy ze zbiorników bezodpływowych służących do gromadzenia nieczystości - na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) lub w przypadku braku wymienionego zezwolenia oświadczenie wykonawcy, że gdy zostanie wyłoniony do świadczenia wyżej wymienionych usług, w wyniku rozstrzygniętego przetargu nieograniczonego, wystąpi niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu z wnioskiem o wydanie zezwolenia na świadczenie usług. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują lub będą dysponowali niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował tj.: - kabiny sanitarne - minimum 60 szt., - samochody specjalistyczne do opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych - minimum 6 szt. b) Przedstawią informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 20 pracowników w każdym roku odrębnie, c) Wykonują lub wykonali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te są wykonywane lub zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał lub wykonał co najmniej pięć usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (w zakresie wynajmu i serwisu kabin sanitarnych) o wartości nie mniejszej niż 20.000, 00 zł każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz usług będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiadają rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 50 000, 00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) Są ubezpieczeni od działalności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000, 00 zł w dniu otwarcia ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku, gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie minimum 20 pracowników w każdym roku odrębnie. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: - kabiny sanitarne - minimum 60 szt. - samochody specjalistyczne do opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych - minimum 6 szt. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 7. Wykaz wykonywanych lub wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał lub wykonał co najmniej pięć usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (w zakresie wynajmu i serwisu kabin sanitarnych) o wartości nie mniejszej niż 20 000, 00 zł każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz usług będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót. 8. Zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych - na podstawie art. 7 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) lub w przypadku braku wymienionego zezwolenia oświadczenie Wykonawcy, że gdy zostanie wyłoniony do świadczenia wyżej wymienionych usług w wyniku rozstrzygniętego przetargu nieograniczonego wystąpi niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu z wnioskiem o wydanie zezwolenia na świadczenie usług. 9. Zezwolenie na transport nieczystości ciekłych o kodzie 20 03 04 - szlamy ze zbiorników bezodpływowych służących do gromadzenia nieczystości - na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) lub w przypadku braku wymienionego zezwolenia oświadczenie Wykonawcy, że gdy zostanie wyłoniony do świadczenia wyżej wymienionych usług w wyniku rozstrzygniętego przetargu nieograniczonego wystąpi niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu z wnioskiem o wydanie zezwolenia na świadczenie usług. 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 50 000, 00 zł wystawiona nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000, 00 zł, ważna w dniu otwarcia ofert. 12. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy. Dokumenty, o których mowa wyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 i § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach