Przetargi.pl
WYNAJEM HAL NAMIOTOWYCH ORAZ KOMPLEKSOWA USŁUGA ZABEZPIECZENIA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA KUCHENNE JEDNOSTEK ĆWICZĄCYCH NA TERENIE POLIGONU W ORZYSZU, ORGANIZOWANEGO PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 4352 W GIŻYCKU.

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYNAJEM HAL NAMIOTOWYCH ORAZ KOMPLEKSOWA USŁUGA ZABEZPIECZENIA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA KUCHENNE JEDNOSTEK ĆWICZĄCYCH NA TERENIE POLIGONU W ORZYSZU, ORGANIZOWANEGO PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 4352 W GIŻYCKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem hal namiotowych oraz kompleksowa usługa zabezpieczenia w przenośne urządzenia kuchenne jednostek ćwiczących na terenie poligonu w Orzyszu, organizowanego przez Jednostkę Wojskową 4352 w Giżycku. WYNAJEM I SERWIS KONTENERÓW KUCHENNYCH I Kontenery kuchenne. Kontenery kuchenne muszą być wyposażone w: - kompletne, sprawne urządzenia zapewniające ich bezawaryjne, bezpieczne użytkowanie - elektryczne podgrzewacze wody bojler na ciepłą wodę o pojemności minimum 400 litrów; - bezodpływowe zbiorniki ścieków; - zasilanie elektryczne - co najmniej 1 gniazdo; - oświetlenie elektryczne - 2 punkty; - w tylnej części posiadać podłogę z kratką ściekową wraz ze zbiornikiem na brudną wodę o pojemności minimum 4 m sześciennych; - 6 ujęć cieplej wody wraz z zaworami. Usługa ustawienia i serwis kontenerów kuchennych realizowana będzie w kompleksie poligonowym OSPWLąd Orzysz zgodnie z Harmonogramem ustawienia hal namiotowych i przenośnych kontenerów kuchennych załącznik nr 8 do siwz. Zamawiający udostępni nieodpłatnie przyłącze energii elektrycznej do kontenerów kuchennych rozstawionych na terenie poligonu. Zamawiający nie posiada przyłącza wody w miejscu ustawienia kontenerów kuchennych. Podłączenie kontenerów do wymienionych mediów na miejscu ich ustawienia należy do obowiązków Wykonawcy. Miejsca podłączeń do sieci wskaże Zamawiający. Koszty wywozu nieczystości płynnych leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że jednorazowa ilość kontenerów będzie wynosiła 2 sztuki. II. Obowiązki Wykonawcy: 1) Transport, ustawienie w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie odpowiedzialności 24 WOG po drogach utwardzonych i gruntowych uwzględniając warunki bezpieczeństwa ruchu drogowego; 2) Naprawa kontenerów kuchennych uszkodzonych podczas eksploatacji; 3) Napełnianie zbiorników kontenerów kuchennych czystą wodą, 4) Mycie pod ciśnieniem kontenerów kuchennych wewnątrz i na zewnątrz oraz dezynfekcja wnętrz z zastosowaniem dezynfekujących środków myjących każdorazowo podczas wykonywanej obsługi; 7) Uporządkowania terenu wokół kontenerów kuchennych z nieczystości powstałych w związku z wykonywaniem obsługi; 8) Podłączenie do kontenerów kuchennych energii elektrycznej wg wskazań Kierownika Grupy Zabezpieczenia nr 2. 9) Protokolarne przekazanie kontenerów w bezpośrednie użytkowanie. 10) Protokolarne przyjęcie kontenerów po zakończeniu użytkowania. 11) Sporządzanie i prowadzenie rejestru potwierdzeń wykonania serwisów kontenerów. 12) Sporządzanie i zatwierdzanie przez uprawnione osoby zestawienia wykonanych usług. 13) Podstawą wykonywania usługi jest harmonogram. Wszelkie zmiany do harmonogramu muszą być uzgadniane z przedstawicielem Zamawiającego. 14) Dostawa kontenerów oraz montaż i serwis musi być realizowany poprzez środki transportowe, pojemniki, maszyny i urządzenia Wykonawcy. 15) Rozliczenie wykonanych usług kontenerów kuchennych nastąpi 30 dni po wykonaniu usługi. 16) Wartość wykonanych usług nie może przekroczyć ceny oferty - ogółem wartości usług podanej w formularzu cenowym. 17) Osobami uprawnionymi do potwierdzania wykonania usługi oraz przyjęcia i przekazania kontenerów ze strony Zamawiającego będą: Kierownik Grupy Zabezpieczenia nr 2 Bemowo Piskie 18) W cenę usługi wchodzi: -Koszty montażu, demontażu -Transport przywóz kontenera i jego odbiór -Wypoziomowanie terenu -Wynajem kontenera kuchennego wraz z wyposażeniem np. w pompy toczące, zbiorniki na ścieki, podgrzewacze, inne -Dostawa wody do zbiorników - dot. kontenerów kuchennych -Wszelkie koszty codziennej obsługi, w tym koszty dojazdu, napełniania zbiorników wodą, bieżąca konserwacja, mycie i dezynfekcja kontenerów wewnątrz i na zewnątrz, koszty eksploatacji sprzętu i ewentualne naprawy -Koszty osobowe - pobyt upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w wyznaczonej porze w celu koordynacji wykonywania umowy -Ewentualne rabaty i upusty -Inne koszty wynikające ze stosowania obowiązujących przepisów, w tym prawa lokalnego. WYNAJEM HAL NAMIOTOWYCH Hale namiotowe na sale konsumenckie muszą być zamontowane i ustawione w terminach i miejscach według poniższego harmonogramu: - Termin montażu i wyposażenia hal: 10-11.09.2014 r., termin demontażu hal: 05.06.10.2014 r., Ilość szt. 2, Miejsce postawienia hali Bemowo Piskie, Wyposażenie: Tak - Termin montażu i wyposażenia hal: 10-11.09.2014 r., termin demontażu hal: 05.06.10.2014 r., Ilość szt. 2, Miejsce postawienia hali: Wierzbiny, Wyposażenie: Tak - Termin montażu i wyposażenia hal: 30.09.2014 r., termin demontażu hal: 03.10.2014 r., Ilość szt. 1, Miejsce postawienia hali: Wierzbiny, Wyposażenie: Nie - bez ław i stołów. Wymiary hali namiotowej: 10x35 m w ilości 5 szt. Kolor hali namiotowej jasny, najlepiej biały. W jednej hali zastosować dodatkowo podsufitkę z materiału tekstylnego typu VIP. - Hala namiotowa z podsufitką VIP - do zabezpieczenia Dnia Dostojnych Gości w dniu 02.10.2014 r. bez ław i stołów z terminem montażu i demontażu zgodnie z pkt.3 tabeli. Wykonawca zobowiązany jest do montażu i wyposażenia oraz demontażu hal namiotowych. Wyposażenie hali namiotowej: a) konstrukcja samonośna, nie posiadająca słupów wewnętrznych ani odciągów na zewnątrz, nie wymagająca fundamentów, podłoga drewniana lub inna twarda, łatwo zmywalna, minimalna wysokość ścian bocznych: 2,5 metra, poszycie hali namiotowej wykonane z materiału - plandeka nieprzepuszczająca światła, deszczu, zamontowane drzwi wejściowe min. 2 szt.; boki i dach z plandeki PCV. Dopuszcza się okna z możliwością zasłonięcia. b) Oświetlenie hali namiotowej elektryczne-hermetyczne w ilości zapewniającej odpowiednie oświetlenie stołówki konsumenckiej oraz minimum 5 punktów poboru energii elektrycznej o napięciu 230V. Wykonawca zabezpiecza również skrzynkę rozdzielczą z głównym przewodem zasilającym namiot o minimalnej długości 100 m . c) Stoły do spożywania posiłków w ilości minimum 50 szt. oraz ławy do siedzenia w ilości minimalnej 50 szt. (dla min.350 osób jednorazowo); d) Wszystkie materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające obiekt do użyteczności publicznej. e) nagrzewnica do hali namiotowej wraz z olejem opałowym na czas pracy do 12 godzin dziennie z efektywnością utrzymania temperatury wewnątrz hali powyżej 150C. Serwis 24 godzinny do obsługi nagrzewnic przez okres wykonania usługi. Do obowiązków Wykonawcy należy: - utrzymywanie przedmiotu zamówienia w należytym stanie technicznym przez cały okres najmu oraz prowadzenie 24 godzinnego serwisu do obsługi nagrzewnic; - uporządkowanie miejsca instalacji hali namiotowej i pozostawienie go w stanie niepogorszonym, niewykraczającym poza skutki zwykłego używania; - utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego osoby koordynującej działania Wykonawcy z przedstawicielami zamawiającego przez cały okres najmu; - wydzielenie nagrzewnic na cały okres wykonania usługi wraz z paliwem i niezależnym źródłem zasilania w energię elektryczną agregat prądotwórczy w m. Wierzbiny - obsługa dwóch hal namiotowych; - Terminy i miejsce postawienia i demontażu hal namiotowych mogą ulec kilkudniowym przesunięciom na podstawie notatki uzgodnień miedzy zamawiającym a wykonawcą. W cenę usługi wchodzi: a) Wynajem hal namiotowych wraz z wyposażeniem; b) Koszty montażu, demontażu c) Transport, w tym transport elementów konstrukcyjnych i wyposażenia d) Wypoziomowanie terenu e) Wszelkie koszty codziennej obsługi, w tym koszty dojazdu, bieżąca konserwacja, koszty eksploatacji sprzętu i ewentualne naprawy f) Koszty osobowe - pobyt upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w wyznaczonej porze w celu koordynacji wykonywania umowy g) Ewentualne rabaty i upusty h) Inne koszty wynikające ze stosowania obowiązujących przepisów, w tym prawa lokalnego. Inne ustalenia: Wykonawca pozostawi do dyspozycji Zleceniodawcy: Agregaty prądotwórcze w ilości sztuk: 2 Każdy agregat prądotwórczy o mocy 22 kW z niezbędnym okablowaniem do zasilania w energię elektryczną hal namiotowych. Wykonawca zapewnia także paliwo do agregatów prądotwórczych oraz serwis techniczny w całym okresie wynajmu tj. od dnia 10.09.2014r. do dnia 05.10.2014r. dotyczy 2 hal namiotowych w m. Wierzbiny. Informacje dodatkowe: - Obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania usługi, do Pełnomocnika Dowódcy JW Nr 2098 w Bemowie Piskim, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających prace. - Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452231007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy pzp. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:1 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium post. nr 79.2014 - WYNAJEM HAL NAMIOTOWYCH ORAZ KOMPLEKSOWA USŁUGA ZABEZPIECZENIA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA KUCHENNE JEDNOSTEK ĆWICZĄCYCH NA TERENIE POLIGONU W ORZYSZU. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach