Przetargi.pl
Wynajem czterech łodzi ratownictwa medycznego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Bartoszycach.

Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 675 23 05 , fax. 897 642 625
  • Data zamieszczenia: 2020-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
    Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 675 23 05, fax. 897 642 625
    REGON: 30843600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem czterech łodzi ratownictwa medycznego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Bartoszycach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wynajem czterech łodzi ratownictwa medycznego o parametrach technicznych i funkcjonalnych określonych szczegółowo w Zestawieniu parametrów wymaganych i punktowanych stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60653000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie uszczegóławia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ważna oferta musi zawierać kompletnie wypełnione i podpisane dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Formularz cenowy (załącznik 2 do SIWZ), 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ), 4. Zestawienie parametrów wymaganych i punktowanych (załącznik nr 5 do SIWZ), 5. Inne niezbędne dokumenty (np. pełnomocnictwa, zobowiązania).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną