Przetargi.pl
Wynajem autokaru na zajęcia terenowe w ramach dydaktyki toku studiów oraz inne wyjazdy - transport krajowy

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-084 Kraków, ul. Podchorążych 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 662 60 53 , fax. 0-12 637 22 43
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
    ul. Podchorążych 2 2
    30-084 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 662 60 53, fax. 0-12 637 22 43
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem autokaru na zajęcia terenowe w ramach dydaktyki toku studiów oraz inne wyjazdy - transport krajowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wynajem autokaru na zajęcia terenowe w ramach dydaktyki toku studiów oraz inne wyjazdy - transport krajowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wypis z rejestru działalności gospodarczej lub inny dokument stwierdzający zarejestrowaną działalność zgodną z przedmiotem zamówienia oraz osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu w przetargu. 2. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatą podatku do Urzędu Skarbowego, lub też uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na: zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności - w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatą składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub też uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności - w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy: Prawo zamówień publicznych. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 Prawa zamówień publicznych. 6. Oświadczenie, że okres płatności faktur przez Zamawiającego bez naliczania odsetek wynosi do 21 dni. 7. W przypadku podzlecenia robót innym firmom Wykonawca winien przedłożyć wszystkie dokumenty poszczególnych podwykonawców oraz, przy podpisywaniu umowy, umowę konsorcjum firm. 8. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią SIWZ i wszystkie postanowienia przyjmuje bez zastrzeżeń. 9. Wypełniony i podpisany druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do oferty. 10. Wypełniona i podpisana propozycja umowy przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu w przetargu stanowiąca załącznik nr 2 do oferty. Ocena spełniania warunków przez Wykonawcę zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypis z rejestru działalności gospodarczej lub inny dokument stwierdzający zarejestrowaną działalność zgodną z przedmiotem zamówienia oraz osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu w przetargu. 2. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatą podatku do Urzędu Skarbowego, lub też uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na: zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności - w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatą składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub też uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności - w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy: Prawo zamówień publicznych. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 Prawa zamówień publicznych. 6. Oświadczenie, że okres płatności faktur przez Zamawiającego bez naliczania odsetek wynosi do 21 dni. 7. W przypadku podzlecenia robót innym firmom Wykonawca winien przedłożyć wszystkie dokumenty poszczególnych podwykonawców oraz, przy podpisywaniu umowy, umowę konsorcjum firm. 8. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią SIWZ i wszystkie postanowienia przyjmuje bez zastrzeżeń. 9. Wypełniony i podpisany druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do oferty. 10. Wypełniona i podpisana propozycja umowy przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu w przetargu stanowiąca załącznik nr 2 do oferty. Ocena spełniania warunków przez Wykonawcę zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach