Przetargi.pl
Wynajem autobusu wraz z kierowcą do przewozu pracowników Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy ul. Prądocińska 28.
MKUO ProNatura/ZP/NO/04/09

Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-893 Bydgoszcz, ul. Prądocińska 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 609 292811
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o.
    ul. Prądocińska 28 28
    85-893 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 609 292811
    REGON: 34037857700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkuok.nbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem autobusu wraz z kierowcą do przewozu pracowników Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy ul. Prądocińska 28.
    MKUO ProNatura/ZP/NO/04/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Transport pracowników MKUO ProNatura Sp z o.o. odbywać się będzie do siedziby oraz z siedziby Zamawiającego tj, na ul.Prądocińskiej 28 w Bydgoszczy po wyznaczonej trasie i zgodnie z załączonym do SIWZ harmonogramem.
    Trasa o długości 16,5 km w obu kierunkach wyznaczona została następująco: Rondo Jagiellonów-Rondo Bernardyńskie - ul.Toruńska - Rondo Toruńskie - ul.Nowotoruńska - ul.Prądocińska 28.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone wart.22 ust.1 ustawy tzn.:
    a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    b. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia,
    c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    d. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy
    2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców lub wspólnie spełniali wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
    3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie /spełnia - nie spełnia/. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę.
    1) Formularz ofertowy (OFERTA), będąca oświadczeniem woli wykonawcy
    2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust 1 pkt. 1-3 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
    3) aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    4) Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Krajowym Transporcie Drogowym Osób zgodnie zustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz..U. Nr 125, poz.1371).
    5) Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
    6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (co najmniej dwie usługi tożsame) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
    7) Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia.
    8) Jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do podpisania oferty podpisane przez osobę/y figurującą/e w rejestrze Przedsiębiorców (lub innym dokumencie, o czym mowa w zał. 3) jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli uprawnienie takie nie wynika z załączonych danych rejestrowych. brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nieupoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 ustawy p.z.p.
    9) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy). W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeśli dotyczy - umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, umowa spółki jawnej;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mkuok.nbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną