Przetargi.pl
WYNAJEM AUTOBUSÓW I BUSÓW WRAZ Z KIEROWCĄ

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
    Ul. Silniki 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
    REGON: 63243177100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYNAJEM AUTOBUSÓW I BUSÓW WRAZ Z KIEROWCĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu autobusów i busów wraz z kierowcą celem przewozu osób. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 5 zadań, tj.: Zadanie nr 1 - Wynajem autobusów na potrzeby JW1517, Zadanie nr 2 - Wynajem autobusów na potrzeby JW0060, Zadanie nr 3 - Wynajem autobusów i busów na potrzeby JW3950, Zadanie nr 4 - Wynajem autobusów na potrzeby 12 BWOT, Zadanie nr 5 - Wynajem autobusów na potrzeby RWT SP BABKI. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. Pod pojęciem autobus Zamawiający rozumie pojazd samochodowy przewożący co najmniej 50 pasażerów. Pod pojęciem bus Zamawiający rozumie pojazd samochodowy konstrukcyjnie przeznaczony do przewozu, co najmniej 12 osób łącznie z kierowcą. Szacunkową ilość kilometrów, wykaz prognozowanych tras dla poszczególnych zadań oraz wymaganą ilość autobusów i busów podstawionych jednorazowo zawiera zał. nr 4 do SIWZ. Sankcje za nie zapewnienie wymaganej ilości pojazdów określone zostały w projekcie umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 5 do SIWZ – Projekt umowy. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp do wysokości kwoty brutto: Zadanie nr 1 - JW1517 – 100 000,00 zł Zadanie nr 2 - JW0060 – 3 000,00 zł Zadanie nr 3 - JW3950 – 20 000,00 zł Zadanie nr 4 - 12 BWOT – 20 000,00 zł Zadanie nr 5 - RWT SP BABKI – 4 000,00 zł w zakresie zawartym w zamówieniu podstawowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 15.12.2020r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym tj. załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 58) lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach