Przetargi.pl
Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą z podziałem na zadania z zapewnieniem opieki podczas przejazdu

Zespół Ekonomiczno Administracyjny Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko 445
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4445944 , fax. 018 4445944
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Placówek Oświatowych
    Łącko 445 445
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 018 4445944, fax. 018 4445944
    REGON: 49202940700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą z podziałem na zadania z zapewnieniem opieki podczas przejazdu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa obejmuje dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z zapewnieniem opieki podczas przejazdu na terenie gminy Łącko w roku szkolnym 2009/2010 - z podziałem na zadania. Zadanie nr 1 - dowóz do Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Jazowsku, Szkoły Podstawowej w Obidzy. Zadanie nr 2 - dowóz do Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Łącku, Szkoły Podstawowej w Zabrzeży, Szkoły Podstawowej w Zarzeczu. Zadanie nr 3 - dowóz do Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Łącku, Szkoły Podstawowej w Maszkowicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601172003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ze względu na wartość zamówienia wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca składa: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wykaz niezbędnego dla realizacji usługi taboru samochodowego, z załączeniem kserokopii dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do wykonania usługi. 8. Wykaz osób - opiekunów, kierowców przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z uprawnieniami do obsługi pojazdów samochodowych (prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji) 9. Licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób. 10. Polisy ubezpieczeniowe pojazdów przeznaczonych do wykonania usługi. 11. Oświadczenie oferenta o zapewnieniu opieki przewożonym uczniom. 12. Oświadczenie osoby sprawującej opiekę nad przewożonymi uczniami. 13. Akceptację projektu umowy - na znak przyjęcia warunków zawartych w projekcie umowy należy załączyć projekt umowy wraz z zaparafowanymi wszystkimi stronami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną