Zespół Ekonomiczno Administracyjny Placówek Oświatowych ogłasza przetarg
- Adres: 33-390 Łącko, Łącko 445
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4445944 , fax. 018 4445944
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Placówek Oświatowych
Łącko 445 445
33-390 Łącko, woj. małopolskie
tel. 018 4445944, fax. 018 4445944
REGON: 49202940700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą z podziałem na zadania z zapewnieniem opieki podczas przejazdu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa obejmuje dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z zapewnieniem opieki podczas przejazdu na terenie gminy Łącko w roku szkolnym 2009/2010 - z podziałem na zadania. Zadanie nr 1 - dowóz do Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Jazowsku, Szkoły Podstawowej w Obidzy. Zadanie nr 2 - dowóz do Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Łącku, Szkoły Podstawowej w Zabrzeży, Szkoły Podstawowej w Zarzeczu. Zadanie nr 3 - dowóz do Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Łącku, Szkoły Podstawowej w Maszkowicach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601172003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ze względu na wartość zamówienia wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca składa: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wykaz niezbędnego dla realizacji usługi taboru samochodowego, z załączeniem kserokopii dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do wykonania usługi. 8. Wykaz osób - opiekunów, kierowców przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z uprawnieniami do obsługi pojazdów samochodowych (prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji) 9. Licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób. 10. Polisy ubezpieczeniowe pojazdów przeznaczonych do wykonania usługi. 11. Oświadczenie oferenta o zapewnieniu opieki przewożonym uczniom. 12. Oświadczenie osoby sprawującej opiekę nad przewożonymi uczniami. 13. Akceptację projektu umowy - na znak przyjęcia warunków zawartych w projekcie umowy należy załączyć projekt umowy wraz z zaparafowanymi wszystkimi stronami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.iap.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną