Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 50-059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 36
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 77 10 905 , fax. 71 77 10 904
- Data zamieszczenia: 2015-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.
ul. Ofiar Oświęcimskich 36 36
50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 77 10 905, fax. 71 77 10 904
REGON: 02056852900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wi.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem 3 urządzeń wielofunkcyjnych /drukarka-ksero-skaner-fax/ przez spółkę Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem 3 urządzeń wielofunkcyjnych /drukarka/ksero/skaner/fax/ przez spółkę Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o. Wszystkie urządzenia muszą posiadać na wyposażeniu lub posiadać funkcjonalność: a. być identyczne co do modelu, wersji, oprogramowania i panelu użytkownika b. posiadać szybkość wydruku co najmniej 35 stron na min. zarówno w czerni jak i kolorze c. posiadać szybkość kopiowania co najmniej 35 stron na min. zarówno w czerni jak i kolorze d. posiadać dodatkowy pojemnik dużej pojemności na kartki A4 e. Wydruku kolorowego i czarnobiałego do formatu A3 włącznie f. Kserowania kolorowego i czarnobiałego do formatu A3 włącznie g. Skanowanie dokumentów minimum do formatu A3 w kolorze h. Pełny duplex /automatyczna kopia/wydruk dwustronny/ i. Podajnika automatycznego oryginałów z możliwością automatycznego skanowania/kopiowania wielu dokumentów do formatu A3 włącznie j. Wykonania kopii i skanowania zarówno z wykorzystaniem podajnika jak i bezpośrednio /z szyby/ k. Skanowania sieciowego z wykorzystaniem FTP, mail, zasób sieciowy do formatów PDF, TIFF, PDF skompresowany z rozdzielczością przynajmniej 300dpi l. Dwie tace o pojemności do 500 arkuszy z możliwością definiowania formatu A3 lub A4 m. Ręczny boczny podajnik obsługujący standardowe formaty kopert z kartkami A4 włącznie n. Wydruku poufnego/zabezpiecznego tak aby użytkownik wysyłający wydruk z komputera mógł go odebrać z urządzenia za pomocą jedynie sobie znanego identyfikatora o. Logowania za pomocą unikatowego identyfikatora każdego z użytkowników, tak aby niemożliwe było wykonanie jakiejkolwiek czynności z panelu maszyny bez zalogowania p. Utworzenia do 120 unikatowych kont użytkowników q. Utworzenia list adresowych użytkowników do 120 wpisów r. Ustalenia liczby wykonanych kopii/wydruków przez poszczególnych użytkowników/loginy s. W pełni polsko-języczny panel do obsługi urządzenia t. Zarządzania przez stronę WWW lub inne dostarczone oprogramowanie dostępne dla systemów Windows XP 2000 2003 7 u. Pełnej konfiguracji i możliwości wykorzystania wszelkich funkcjonalności i konfiguracji w środowisku Windows XP2000 2003 7 2.Przynajmniej 2 z ww. urządzeń muszą: a. posiadać możliwość wysyłania i odbierania faksów, drukowanie potwierdzeń i rejestru połączeń. 3.W celu osadzenia urządzeń w infrastrukturze Zamawiającego, przetestowania i weryfikacji zgodności z OPZ, Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia usługi dostarczyć i uruchomić urządzenia w siedzibie Zamawiającego. 4.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z instalacją oprogramowania oraz konfiguracją urządzeń na stacjach roboczych w przypadku gdy będzie to wymagane przez Zamawiającego /łączna liczba stacji roboczych 90 szt.?. Termin wykonania powyższych czynności powinien zakończyć się najpóźniej na koniec przedostatniego dnia roboczego przed rozpoczęciem świadczenia usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Obsługa kart (P_KARTA)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych -USK/DZP/PN-109/2016
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek .
Dodano: 2016-04-01 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-02-04 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-01-21 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU (zamówienie udzielane w częściach)
Dodano: 2015-12-04 - DD/ZP 220/15/2015 POSTEPOWANIE NA DOSTAWĘ DRUKAREK
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu i urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego
Dodano: 2015-11-19 - DD/ZP 220/12/2015
Dodano: 2015-11-14 - ZZ-271-169-D-PN/2015 - Dostawa, instalacja i konfiguracja urządzenia wielofunkcyjnego, skanera z podajnikiem, monitora do pracy w środowisku 3D, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania wraz z licencjami
Dodano: 2015-11-13 - Dostawę sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-10-15