Przetargi.pl
Wynajem 3 urządzeń wielofunkcyjnych /drukarka-ksero-skaner-fax/ przez spółkę Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o.

Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 36
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 10 905 , fax. 71 77 10 904
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.
    ul. Ofiar Oświęcimskich 36 36
    50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 10 905, fax. 71 77 10 904
    REGON: 02056852900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wi.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem 3 urządzeń wielofunkcyjnych /drukarka-ksero-skaner-fax/ przez spółkę Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem 3 urządzeń wielofunkcyjnych /drukarka/ksero/skaner/fax/ przez spółkę Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o. Wszystkie urządzenia muszą posiadać na wyposażeniu lub posiadać funkcjonalność: a. być identyczne co do modelu, wersji, oprogramowania i panelu użytkownika b. posiadać szybkość wydruku co najmniej 35 stron na min. zarówno w czerni jak i kolorze c. posiadać szybkość kopiowania co najmniej 35 stron na min. zarówno w czerni jak i kolorze d. posiadać dodatkowy pojemnik dużej pojemności na kartki A4 e. Wydruku kolorowego i czarnobiałego do formatu A3 włącznie f. Kserowania kolorowego i czarnobiałego do formatu A3 włącznie g. Skanowanie dokumentów minimum do formatu A3 w kolorze h. Pełny duplex /automatyczna kopia/wydruk dwustronny/ i. Podajnika automatycznego oryginałów z możliwością automatycznego skanowania/kopiowania wielu dokumentów do formatu A3 włącznie j. Wykonania kopii i skanowania zarówno z wykorzystaniem podajnika jak i bezpośrednio /z szyby/ k. Skanowania sieciowego z wykorzystaniem FTP, mail, zasób sieciowy do formatów PDF, TIFF, PDF skompresowany z rozdzielczością przynajmniej 300dpi l. Dwie tace o pojemności do 500 arkuszy z możliwością definiowania formatu A3 lub A4 m. Ręczny boczny podajnik obsługujący standardowe formaty kopert z kartkami A4 włącznie n. Wydruku poufnego/zabezpiecznego tak aby użytkownik wysyłający wydruk z komputera mógł go odebrać z urządzenia za pomocą jedynie sobie znanego identyfikatora o. Logowania za pomocą unikatowego identyfikatora każdego z użytkowników, tak aby niemożliwe było wykonanie jakiejkolwiek czynności z panelu maszyny bez zalogowania p. Utworzenia do 120 unikatowych kont użytkowników q. Utworzenia list adresowych użytkowników do 120 wpisów r. Ustalenia liczby wykonanych kopii/wydruków przez poszczególnych użytkowników/loginy s. W pełni polsko-języczny panel do obsługi urządzenia t. Zarządzania przez stronę WWW lub inne dostarczone oprogramowanie dostępne dla systemów Windows XP 2000 2003 7 u. Pełnej konfiguracji i możliwości wykorzystania wszelkich funkcjonalności i konfiguracji w środowisku Windows XP2000 2003 7 2.Przynajmniej 2 z ww. urządzeń muszą: a. posiadać możliwość wysyłania i odbierania faksów, drukowanie potwierdzeń i rejestru połączeń. 3.W celu osadzenia urządzeń w infrastrukturze Zamawiającego, przetestowania i weryfikacji zgodności z OPZ, Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia usługi dostarczyć i uruchomić urządzenia w siedzibie Zamawiającego. 4.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z instalacją oprogramowania oraz konfiguracją urządzeń na stacjach roboczych w przypadku gdy będzie to wymagane przez Zamawiającego /łączna liczba stacji roboczych 90 szt.?. Termin wykonania powyższych czynności powinien zakończyć się najpóźniej na koniec przedostatniego dnia roboczego przed rozpoczęciem świadczenia usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Obsługa kart (P_KARTA)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach