Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-304 Wrocław, ul. Namysłowska 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 721 58 10 , fax. 71 721 58 11
- Data zamieszczenia: 2014-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich we Wrocławiu
ul. Namysłowska 8 8
50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 721 58 10, fax. 71 721 58 11
REGON: 93081825500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zojm.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Wrocław
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajęcie studia nagraniowego wraz z obsługą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wynajęciu studia nagraniowego 24 godziny na dobę) wraz z obsługą w okresie od 20.01.2014 r. do 23.02.2014 r. (35 dni) posiadającego w jednym kompleksie budynków minimum 8 pomieszczeń do nagrywania symultanicznego z dostępem do pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w szczególności: kuchni, łazienki oraz WC znajdujących się w tym samym budynku w którym znajduje się studio nagraniowe, wyposażonego co najmniej w kontrabas z lat 1900-1920, fortepian Steinway Model A 907, 2 pianina elektryczne Fender rhodes, 1 pianino elektryczne Elka oraz 1 pianino elektryczne Wurlitzer - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 702200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: I. Wnoszenie wadium. 1. Wadium wynosi: 1000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. II. Zasady zwrotu wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6 i 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.com/organizowane_postepowania/2014
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa najmu sali szkoleniowej wraz z zapewnieniem usług restauracyjnych świadczonych dla uczestników warsztatów Warsztaty z zakresu dialogu motywującego.
Dodano: 2015-11-13 - Wynajem, transport, montaż oraz demontaż trzydziestu domków wystawienniczych oraz zapewnienie 5 przenośnych toalet
Dodano: 2015-08-24 - usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sali szkoleniowej na potrzeby przeprowadzenia szkolenia Zamówienia publiczne po nowelizacjach dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.
Dodano: 2015-05-18 - przetarg nieograniczony na usługę hotelowo-restauracyjną wraz z wynajmem sali szkoleniowej na potrzeby przeprowadzenia szkoleń w podziale na zadania
Dodano: 2015-05-05 - Przetarg nieograniczony na usługę hotelowo-restauracyjną wraz z wynajmem sali szkoleniowej na potrzeby przeprowadzenia szkolenia Wzmocnienie Lokalnych Zespołów Interdyscyplinarnych w pełnionych przez nie funkcjach, poświęcone problematyce skutecznej pracy z ofiarą, sprawcą i świadkiem przemocy w aspekcie komunikacyjnym i proceduralnym dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej w podziale na zadania
Dodano: 2015-03-11 - Usługi hotelowo-restauracyjne wraz z wynajmem sali szkoleniowej na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej w podziale na zadania.
Dodano: 2015-02-27 - Usługi hotelowo-restauracyjne wraz z wynajmem sali szkoleniowej na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej w podziale na zadania.
Dodano: 2015-02-26 - Przetarg nieograniczony nausługę hotelowo-restauracyjną wraz z wynajmem sali szkoleniowej na potrzeby przeprowadzenia szkolenia Wzmocnienie Lokalnych Zespołów Interdyscyplinarnych w pełnionych przez nie funkcjach, poświęcone problematyce skutecznej pracy z ofiarą, sprawcą i świadkiem przemocy w aspekcie komunikacyjnym i proceduralnym dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej w podziale na zadania:
Dodano: 2015-02-05 - Usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sali szkoleniowej na potrzeby przeprowadzenia kursu zawodowego PNF podstawowy dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.
Dodano: 2015-01-09 - przetarg nieograniczony na Przetarg nieograniczony na usługę Usługę hotelowo-restauracyjną wraz z wynajmem sali szkoleniowej na potrzeby przeprowadzenia spotkania Rady ds. Ekonomii Społecznej w ramach Zadania 5 Plan działań na rzecz rozwoju, promocji i upowszechniania ES w regionie.
Dodano: 2014-09-18