Przetargi.pl
Wynajęcie sal wraz z usługą cateringową dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń przez Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej Postępowanie nr WEiTI/84/BZP/2012/1035

Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 15/19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 234 51 01 , fax. 0-22 234 58 97
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
    ul. Nowowiejska 15/19 15/19
    00-665 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 234 51 01, fax. 0-22 234 58 97
    REGON: 00000155400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajęcie sal wraz z usługą cateringową dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń przez Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej Postępowanie nr WEiTI/84/BZP/2012/1035
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajęcia sal wraz z cateringiem dla Instytutu Mikroelektroniki i Optoelektroniki Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej na szkolenia dwudniowe organizowane w całej Polsce. Maksymalna przewidywana liczba szkoleń: 9 z których każde stanowi odrębną Część zamówienia. Usługa wynajęcia sal wraz z cateringiem obejmuje: zapewnienie sali szkoleniowej oraz sali restauracyjnej, zapewnienie poczęstunku do wynajętej sali w dniu przed rozpoczęciem spotkania, ustawienie poczęstunku na stołach wraz z zapewnieniem niezbędnej zastawy (m.in. talerzyki, szklaneczki, etc.) oraz serwetek, koszy na śmieci itp. a także przygotowanie i uprzątnięcie naczyń po zakończeniu spotkania. W czasie trwania spotkania Wykonawca zapewni obsługę kelnerską - zbieranie i wynoszenie brudnych i pustych naczyń, uzupełnianie brakujących produktów. Na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje, iż we wszystkich szkoleniach weźmie udział 450+/-79 osób. Planowana ilość uczestników każdego szkolenia ok. 30-35 osób. Usługa będzie wykonywana w odpowiednich salach, we wskazanych przez Zamawiającego miastach wymienionych poniżej oraz w załączniku nr 3 do SIWZ. Uzgodnienia co do poszczególnych terminów nastąpią nie później niż na 7 dni przed szkoleniem. Zamawiający przewiduje, iż z uwagi na brak odpowiedniej ilości osób zainteresowanych szkoleniem, szkolenie w każdym z podanych miast może się w ogóle nie odbyć, lub odbędzie się ze zmniejszoną liczbą uczestników. Zamawiający podzielił zamówienie na 9 niezależnych części: Część 1) Szkolenie w Bielsko-Białej, przewidywany termin szkolenia:17-18.05.2012r. Część 2) Szkolenie w Wrocławiu, przewidywany termin szkolenia: 22-23.05.2012 r. Część 3) Szkolenie w Gliwicach, przewidywany termin szkolenia: 24-25.05.2012 r. Część 4) Szkolenie w Warszawie, przewidywany termin szkolenia: 31.05-01.06.2012 r. Część 5) Szkolenie w Łodzi, przewidywany termin szkolenia: 5-6.06.2012 r. Część 6) Szkolenie w Opolu, przewidywany termin szkolenia: 26-27.06.2012 r. Część 7) Szkolenie w Poznaniu, przewidywany termin szkolenia: 28-29.06.2012 r. Część 8) Szkolenie w Białymstoku, przewidywany termin szkolenia: 3-4.07.2012 r. Część 9) Szkolenie w Warszawie, przewidywany termin szkolenia: 5-6.07.2012 r. Termin realizacji: Szkolenia będą realizowane sukcesywnie do 30.09.2012 r. Wybór miejsca przeprowadzenia szkolenia i częstotliwość organizowania szkoleń są uzależnione od ilości zgłoszeń osób zainteresowanych udziałem w szkoleniu i wniesieniu przez nie opłaty. Podane terminy poszczególnych szkoleń mogą ulec zmianie. Szczegółowe określenie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach