Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 51-147 Wrocław, ul. Czajkowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 261 658 666 , fax. 261 658 425
- Data zamieszczenia: 2019-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
ul. Czajkowskiego 109
51-147 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 261 658 666, fax. 261 658 425
REGON: 93038806200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.awl.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYNAJĘCIE POMIESZCZEŃ LABORATORIUM DLA CELÓW SZKOLENIOWYCH NA POTRZEBY AWL - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wynajem powierzchni laboratoryjnej w okresie od 1 lipca 2019 r. do 30 czerwca 2021 r., w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych ze studentami w ramach zajęć programowych w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zamawiającego. 1.2 Pomieszczenia muszą być zlokalizowane na terenie miasta Wrocław w jednym kompleksie w odległości nie większej niż w promieniu 400 m. 1.3 Wykonawca udostępni pomieszczenia na wyłączność tzn. wynajęte pomieszczenia będą użytkowane w okresie najmu tylko przez Zamawiającego. 1.4 Wykonawca zapewni dostęp do pomieszczeń tylko dla pracowników i studentów AWL, Wykonawca zabezpieczy pomieszczenia przed dostępem osób trzecich. 1.5 Wymogi jakie muszą być spełnione dla wynajmowanych powierzchni: a) Ilość pomieszczeń : 8-15; b) Łączna powierzchnia: 230-280 m2 c) Ilość pomieszczeń oraz ich kształt i powierzchnia musi umożliwić organizację poniższych pracowni: -pracownia chemii, -pracownia analizy instrumentalnej, -pracownia nauki o materiałach, -pracownia środków ochrony i ratownictwa technicznego, -pracownia zastosowań praw fizyki, -pracownia mechaniki i konstrukcji maszyn, - pracowni chemii teoretycznej, -pomieszczenie pomocnicze (szatania). d) W pomieszczeniach maksymalnie będzie przebywać do 14 osób w każdym, e) Pomieszczenie przeznaczone na pracownie chemii i analizy instrumentalnej musi spełniać wszystkie przepisy BHP, przeciwpożarowe oraz inne ważne z punktu widzenia stosowania w tych pomieszczeniach gazów do chromatografu gazowego (butla 10 litrowa z wodorem oraz butla 10 litrowa z helem), 6 palników gazowych ze 100g zbiornikami z mieszaniną propanu-butanu. Pomieszczenia te muszą posiadać przyłącza wodno-kanalizacyjne, elektryczne 230V oraz wentylację wyciągową (dla 4-6 dygestoriów),-pomieszczenia muszą posiadać mechaniczną wentylację nawiewno-wywiewną niezależną od wentylacji wyciągowej dygestoriów. f) Pomieszczenia muszą posiadać sprawną wentylację. Wentylacja musi pracować w sposób zapewniający komfort i bezpieczeństwo pracy w godzinach 7.30-18.00, g) W pomieszczeniach w godzinach użytkowania pomieszczeń musi być utrzymywana temperatura w zakresie 19-24 st. C. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamówienie nie wymaga szczególnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego– załącznik A. 2. Opis oferowanego przedmiotu usługi złożony wraz z ofertą (opis stanowi cześć oferty)– dotyczy opisu oferowanych do wynajmu pomieszczeń przez Wykonawcę Opis oferowanego przedmiotu stanowi treść oferty, musi zawierać: a) Lokalizację pomieszczeń ze wskazaniem adresu – wskazane dane muszą w sposób jednoznaczny umożliwić Zamawiającemu zlokalizowanie wszystkich pomieszczeń zarówno w stosunku do siebie jak również w stosunku do siedziby Zamawiającego. b) Powierzchnię poszczególnych pomieszczeń i ich planowane przeznaczenie. c) Opis i ilość wyposażenia, które Wykonawca zamierza zamieścić w pomieszczeniach przeznaczonych na pracownię chemii i analizy instrumentalnej – w tym stoły laboratoryjne i dygestoria d) Opis i lokalizacja dodatkowych pomieszczeń udostępnionych Zamawiającemu takich jak bufet/pomieszczenie socjalne/świetlica oraz sposób korzystania z nich, np. godziny w których wskazane pomieszczenia są dostępne. e) Sposób dysponowania wskazanymi pomieszczeniami przez Wykonawcę – czy pomieszczenia są jego własnością Wykonawcy, czy stanowią pomieszczenia udostępnione prze podmiot trzeci. f) Oświadczenie, że Wykonawca umożliwi Zamawiającemu na etapie oceny ofert, ocenę pomieszczeń poprzez udostępnienie ich do wglądu w terminie uzgodnionym przez strony. Informacje zawarte w opisie podlegają ocenie punktowej w kryterium JAKOŚĆ/DODATKOWE WYPOSAŻENIE. Brak opisu oferowanego asortymentu w zakresie określonych powyżej, nie podlega uzupełnieniu i będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa obłożeń operacyjnych, osłon oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku i prześcieradeł jednorazowego użytku dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa ręki jednorazowych materiałów medycznych do krążenia pozaustrojowego dla Klinicznego Oddziału Kardiochirurgii oraz Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2023-02-11 - Dostawę jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych i hematologicznych do krążenia pozaustrojowego
Dodano: 2023-02-11 - Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych oraz roztworów do dializy do Apteki Szpitalnej.
Dodano: 2022-12-27 - Zakup SVC2500 Salvacel rękawica ochronna na rzep Roz.M w ilości 10 szt.
Dodano: 2022-02-23 - dostawa środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2022-02-17 - Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej i sprzętu niezbędnego do walki z epidemią (wirus Sars-CoV-2)
Dodano: 2022-01-28 - Maska NIV rozm. M ilość 3 szt.
Dodano: 2021-12-02 - Maska NIV rozmiar L w ilości 5 szt.
Dodano: 2021-12-02 - Zakup masek NIV Varifit szt 10
Dodano: 2021-12-02