Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7828900 , fax. 062 7828901
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Kościuszki 5 5
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 062 7828900, fax. 062 7828901
REGON: 25085772900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno. com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymianę stolarki okiennej w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Kępnie ul. Dąbrowskiego 3 elewacja południowa i wschodnia z wyłączeniem witraży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Kępnie ul. Dąbrowskiego 3 elewacja południowa i wschodnia z wyłączeniem witraży Zaprojektowano stolarkę okienną z zachowaniem materiałów okien pierwotnych jako - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać mogą się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz - złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.(wg wzoru - załącznik nr 2) 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: -potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat minimum jednego zamówienia odpowiadającego wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za realizowane zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie wymianę stolarki okiennej w budynku wpisanym do rejestru zabytków. Ocena spełnienia dokonana będzie na podstawie dołączonego do oferty: wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie/ referencje , listy polecające/.(wg wzoru - załącznik Nr 4) - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty potwierdzające, że dysponują osobą posiadającą uprawnienie kierownika budowy w rozumieniu przepisów prawa budowlanego (kserokopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Listy Inżynierów Budownictwa - obowiązkowo muszą być dołączone do oferty). 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.(wg wzoru - załącznik Nr 2) 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz - złoży oświadczenie w trybie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.( wg wzoru - załącznik Nr.3) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów 1,Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2.Kosztorys ofertowy 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie/referencje, listy polecające/ (wg wzoru - załącznik Nr 4) 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty potwierdzające, że dysponują osobą posiadającą uprawnienie kierownika budowy w rozumieniu przepisów prawa budowlanego (kserokopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Listy Inżynierów Budownictwa - obowiązkowo muszą być dołączone do oferty). 7.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.(wg wzoru - załącznik Nr 2) 8.Oświadczenie w trybie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.( wg wzoru - załącznik Nr.3) Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kepno.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa poddasza budynku Zespołu Szkół w Kórniku. (ZP.272.00020.2016. ZP.ZD-00156/16)
Dodano: 2016-04-13 - Przebudowa budynku administracyjnego Zespołu Szkół w Rokietnicy, wraz z elementami zagospodarowania terenu (ZP.272.00017.2016. ZP.ZD-00123/16)
Dodano: 2016-04-01 - Termomodernizacja obiektów: 1) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Poznań ul. Jawornicka 1 oraz 2) Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi Nr 2 Poznań ul. Prądzyńskiego 23- obiekt przy ul. Sikorskiego 29
Dodano: 2016-03-10 - Adaptacja Zespołu budynków na potrzeby VIII Liceum Ogólnokształcącego wraz z renowacją elewacji i dachów zabytkowych budynków oświatowych przy ul. Cegielskiego nr 1 i Garbary 20
Dodano: 2015-05-26 - Modernizacja budynku szkoły i sali gimnastycznej ZS w Mosinie
Dodano: 2015-02-02 - Modernizacja sanitariatów Zespołu Szkół w Puszczykowie
Dodano: 2014-08-20 - Modernizacja pomieszczeń piwnicznych jednostek oświatowych Powiatu Poznańskiego
Dodano: 2014-05-20 - Przebudowa schodów zewnętrznych i montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im.Franciszka Ratajczaka w Kościanie przy ul. Wielichowskiej 43 A.
Dodano: 2014-03-21 - adaptacja budynku na potrzeby VIII Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2013-12-17 - Wykonanie remontu instalacji elektrycznej oraz pomieszczenia węzła cieplnego w budynku III Liceum Ogólnokształcące im. św. Jana Kantego przy ul. Strzeleckiej 10 w Poznaniu
Dodano: 2013-08-21